BREAKING NEWS

PANAS!!! Klip video seks Anwar diedar oleh Pakatan di Sarawak..


PAS dan PKR sekarang ni makin terdesak beb didalam kempen pilihanraya Sarawak ni.. Gua tengok, DAP je yang cool dan rileks jalankan kempen UBAH dorang..

Hari ni gua dapat tau ada group PAS dan PKR bawak klip video seks Anwar semasa dorang berkempen dari rumah ke rumah.. Habis semua orang kampung di Sarawak tu dorang tunjukkan klip video percuma Anwar..

Tujuan dorang ni adalah untuk gambarkan betapa kejinya fitnah UMNO/BN. Dan gua dengar, dorang nak rakyat Sarawak tau bahawa BN tu amat jahat ya rabbi...

Tapi, korang cuba fikir kejap.. Tindakan puak-puak ni cerdik ke bangang?

Bila dorang buat macam tu dok jaja video Anwar main dengan China Doll.., secara tak langsung dorang dah dedahkan pada rakyat Sarawak sapa sebenarnya Anwar Ibrahim.

Dan kalau dulu pakcik-pakcik dan makcik-makcik di kampung nun tak tau pun pasal cerita Anwar ni.., sekarang ni semua orang kampung di Sarawak ni dah tau Anwar tu suka main pelacur..

Puak-puak yang kempen untuk PAS dan PKR ni tak fikir ke hahhh? Kalau pakcik dan makcik yang dorang tunjukkan video Anwar percaya video tu fitnah.., ok lah jugak.....

Tapi macam mana kalau dorang tu percaya orang dalam video tu adalah Anwar? Tak ke mampos Anwar tu nanti?


Lagi satu, bagus lah jugak jentera PKR dan PAS buat kempen bangang macam ni kann... Dorang dah tolong sebarkan siapa Anwar yang sebenarnya disebalik title anugerah tuhan dia..

So, sekarang ni gua faham satu perkara. Kadang-kadang menjadi manusia yang bangang tu bukan selalunya teruk... Kalau bangang macam puak-puak PKR dan PAS ni, adakalanya pun bagus jugak.... Hahahahahaha...

1 ulasan :

  1. tahniah kepada pakatan yang bermurah hati menjaja video seks anu war. nilah satu tugas yang paling murni supaya orang kampung/pengundi sarawak tahu betapa rendahnya malah dah hancurpun moral anu war ni yang suka main anu anu. hehe

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online