BREAKING NEWS

Kenyataan BANGANG dari Chegu Bard...


Chegu Bard mengaku dia pernah dipelawa dengan video lucah KJ dan juga video seorang isteri pemimpin negara. Korang boleh percaya ke dengan pencacai no 1 Anwar ni?

Tapi peliknya, dia kata dia tak amalkan politik selak kain dan menolak permainan politik mengaibkan peribadi pemimpin lain.

Hahahahaha... macam Haram kenyataan manusia balaci Anwar ni. Yang selama ni dia dok tuduh Najib dengan Altantuya tanpa bukti tu kira bagus sangat laa..?

Chegu Bard ni dok jaja merata ceruk pasal Najib dengan Altantuya tu bukan permainan politik aibkan pemimpin ke? Dan dia dok maki hamun Rosmah tu politik mulia PKR ke?

Ni lah yang gua kata cakap tak serupa bikin. Sendiri perangai bangsat, tapi tuduh orang lagi jahat. Tak boleh blah langsung la lu ni Badrul oiii... Macam gampang je lu punya statement beb.

Nasib baik lu tak ada depan di depan gua.., kalau tak, maunya lu dah kena ludah kat muka tu baii...

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dengan ini bagi pihak anak muda Malaysia merakamkan rasa kesal dengan politik 'kotor' dan tidak mendidik ini.

SAMM mendesak agar pemain - pemain utama politik Malaysia agar kembali kepada landasan politik baru dan mendidik rakyat. Perdebatan harus dilandaskan dari segi polisi, dasar dan idea. Negara kini berada ditahap membinbangkan dari terjunnya ke bawah nilai daya saing, rasuah yang makin meningkat dan kos hidup yang main menjerut rakyat....atas semua ini rakyat memerlukan ahli politik yang lebih matang.

Menyerang dari segi politik tidak salah termasuk menggunakan aspek mobilisasi rakyat sebagai penunjuk kekuatan tetapi ia seharusnya berlandaskan pertembungan idea bukan aspek tak bernilai seperti politik selak kain.

Ketika kempen pilihanraya umum 2008 juga pasukan kempen saya telah didekati dengan orang tidak dikenali dipercayai orang Umno yang memberikan video lucah yang kononnya Khairy Jamaluddin, tanpa pengetahuan saya ada video ini telah tersebar namun sebaik sahaja saya mengetahuinya saya telah mengarahkan semua dikutip dan dibakar.

Sebanyak lebih 2000 keping video tersebut telah dibakar. Kini terbaru pula ada pihak yang menghubungi SAMM mengenai kewujudan video seks yang kononya merakamkan aksi seks seorang isteri pimpinan tertinggi negara.... namun SAMM mengajak semua politik selak kain ini dihentikan segera jangan kerana kuasa sanggup lakukan apa saja.

Rakyat diseru menolak politik sensasi selak kain ini dengan menolak ahli - ahli politik yang kelihatan seronok membodohkan rakyat menggunakan politik lucah seperti apa berlaku sekarang. Media yang menjurus kepada perkara yang sama juga harus dijauhkan. Chegu Bard

11 ulasan :

  1. 2000 keping CD dibakar? senang nak bodoh kan orang. unta padang pasirpun gelak dengan mamat ni.tak kan tak ada lagi sekeping 2 nak tunjuk.

    BalasPadam
  2. 2000 keping CD dibakar? senang nak bodoh kan orang. unta padang pasirpun gelak dengan mamat ni.tak kan tak ada lagi sekeping 2 nak tunjuk.

    BalasPadam
  3. klu mamat ni bro gua lansong xada respek. pkr carilah mamat siuman ckit jd ketua pencacai korang.berok ni sebelah mata pon org xtengok.

    BalasPadam
  4. SORRY LA...AKU TAK PERCAYA SIKIT PUN KATA2 SI PENCACAI ANWAR NI..
    MUKA PUN MEMANG MUKA PENIPU..

    BalasPadam
  5. eh? boleh percaya ke kaa2 dia ni?
    setahu aku, waktu pru12 dulu, bukan ke puak2 pembangkang sgt yakin dan bgt bersungguh2 utk menawan putrajaya?
    secara logik, sudah tentu video itu boleh dijadikan senjata ampuh utk menumbangkan bn.
    bagi aku la, jika setakat cakap2 je, baik tak payah. membazir air liur je. sedangkan video yg heboh skrg ni pun ramai nak menafikan, apatah lagi setakat cakap2 je.
    pkr memang dah tak tentu hala skrg ni

    BalasPadam
  6. Nammpak bbbenor menipu...

    BalasPadam
  7. Blahla mamat ni..sedangkan time pru12 tu cd Tun M pon diaorang bleh putar belit copy pos 1 malaysia..apatahlagi kalo betul cd si khairy..hahaha..mau 2000 keping trus copy jadik 200000!!..benci la aku org yang suka cakap dia bagus..haaha

    BalasPadam
  8. Lu Olang Betul2 Bastard la Bard !!!
    Lu Olang satu loli kaki tipu ma... wa sulah tau , wa sulah manyak kena tipu sama lu ..

    BalasPadam
  9. aku dah lama usha mangkuk ni, ckp macam dia hebat kau ckp x nak selak kain orang, yg kau heboh pasal orang tu pehal bad. lu jgn jgn lebih2 fitnah orang, lu tunggu nanti lu punya kain orang selak, muka mcm baik hati busuk banyak sampah. sahabat lu ludah kalau depan gua penampa je.kurang ajar mulut dia ni.

    BalasPadam
  10. Betul spt kata pepatah jika guru kencing berdiri, muridny akan kencing berlari.
    Chegu Bard ni buat muka bodoh aje bercakap bohong macam Anwar dan Wan Azizah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online