BREAKING NEWS

GEMPAR!! Anwar tak salah..., Wan Azizah yang patut disalahkan...


Kalau gua diberi peluang untuk bertanya kepada Wan Azizah, gua akan tanya dia satu soalan je beb. Gua cuma nak tau, bilakah kali terakhir Anwar "bermalam jumaat" dengan Wan Azizah?

Gua bukannya apa, sebagai seorang lelaki, gua rasa Anwar mungkin terpaksa cari China Doll sebab dia dah sangap sangat pasal "lama tak dapat".

Kalau dalam kes Saiful Bukhari, itu memang mungkin amalan sampingan Anwar Ibrahim, tapi sebagai laki yang dah ada isteri, selalunya kes 'makan luar' ni bersangkut paut dengan kes kurang kasih sayang.

So, sebab tu lah gua nak tahu kalau-kalau Wan Azizah telah mengabaikan kehendak batin laki anugerah Tuhannya tu. Makan dirumah tak cukup, terpaksalah cari makan diluar kannn...

Jadi, dalam perkara ni gua nak salahkan Anwar sorang pun tak boleh beb..., Wan Azizah lah yang sebenarnya bersalah pasal dia tak jaga elok-elok 'burung pipit' si Anwar tu.

Ada member gua kata, Wan Azizah tu kurus kering macam ikan sepat. Sebab tu lah Anwar cari pompuan diluar. Itu bagi gua adalah satu statement yang boleh jugak diterima pakai...

Tapi bab Anwar suka main bontot jantan jambu tu.., itu memang langsung tak masuk akal bai..

Apa kejadahnya kena mengena bini tak bagi cukup makan dengan main bontot jantan? Anwar memang harami kalau memang benar dia suka buat perbuatan di luar tabiee tu...

Dan lagi 2x haram puak-puak penyokong Pakatan yang sibuk dok bela Ketua dorang yang suka menceroboh stor kunyit lelaki jambu ni... Bangang melantun-lantun!

4 ulasan :

  1. Wa rasa kak wan dah di pakai berlebihan sampai energy pun dah takde. Kawin pun kat thailand. Agak agak, kak wan dah biasa dengan alam nuar. Alah bisa tegal biasa.

    BalasPadam
  2. nuar tgk pun x stimm...

    BalasPadam
  3. dah menopause,ikan sepat kering,anuar nak ikan lampam,setempap,baru ngam,tapi,tengok china doll tu pun mcm ikan sepat kering gak.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online