BREAKING NEWS

HOT!!! RM100 punya pasal..., Guan Eng dah setaraf Nik Aziz...


Alahaiiii.... Korang cubalah baca komen seekor melayu bangang didalam Fanpage FB kepala Regim DAP Penang diatas tu.. Punyalah suka sangat dia bila Guan En bagi 83 sen sehari kepada warga emas Penang...

Akibat tak boleh tahan rasa teruja dia kat kapir Guan Eng tu, terus penganut PAS ni kata muka Guan Eng jujur dan ikhlas macam Nik Aziz....

Tu yang buat gua tak boleh tahan sangat... Gua tak tau nak kata yang mana satu.., sama ada Nik Aziz dihina ataupun Guan Eng yang rasa terhina...

Bagi gua, muka Nik Aziz tu bukannya muka jujur dan Ikhlas.., tapi itu adalah muka orang tua nyanyuk yang makan gaji buta selama 20 tahun lebih memerintah di Kelantan...

Guan Eng pulak, gua nampak terpancar muka seekor kapir yang kuat menipu di Penang dan terkenal pasal memperbodohkan bangsa melayu Penang...

So, gua confius yang mana satu lebih keji didalam definasi seekor binatang politik.. Guan Eng ke lebih hina ataupun Nik Aziz lebih teruk?

Dan bila melayu bangang yang komen tu kata muka dua-dua manusia tu jujur dan ikhlas, kesimpulan yang gua boleh buat ialah, mamat tu memang bangang bertahap supernatural...

Patutlah ahlul-ahlul PAS selama ni asyik kena perbodoh je oleh Nik Aziz dan jugak kapir Guan Eng tu... Dorang dah memang sedia ada tertanam sifat bodoh tu rupanya....


p/s: Yang tekan like kat komen mamat tu gua syak mesti Guan Eng sendiri... Bukan senang ooo nak jadi setaraf dengan Wali Selipar......Hahahahahahaha....

1 ulasan :

  1. Guan Eng muka ahli neraka..tu yang puak PAS suka sangat bila tengok Guan Eng.

    Kan dorang nanti duduk satu tempat kat akhirat nanti hehehehe

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online