BREAKING NEWS

Awas China Doll semua..., Anwar dah sihat laa..


Perhatian kepada semua China Doll diluar sana.. diminta bersedia kerana Anwar OMEGA sudah sihat dari penderitaan sakit kronik tulang belakangnya akibat kesan tendangan padu maut bekas Ketua Polis.

Kekuatan Anwar sudah kembali pulih. Ini dibuktikan dengan lawatan Anwar ke Sarawak bagi bersama-sama pemimpin PKR negeri itu yang bertempat di Dewan Ruai Berlian, Menara Grand, Kuching petang tadi.

Tak ada langsung tanda-tanda sakit pinggang atau sakit jiwa yang terpancar diwajah Anwar semasa Sidang media tersebut.


Terima kasih kepada Doktor perubatan di ibu negara kerana berjaya menyembuhkan Anwar dalam tempoh masa yang amat singkat. Tak perlulah Anwar ke Jerman untuk mendapatkan rawatan.

Dengan ini, Anwar bolehlah meneruskan apa jua aktiviti kegemarannya yang sesuai dengan gelaran manusia anugerah Tuhan yang diberikan oleh Wan Azizah..

So, sebab itulah semua China Doll dinasihatkan berjaga-jaga dan bersedia. Manalah tahu.., mungkin pelanggan anda seterusnya ialah lelaki Y yang tersohor itu...

Satu tips dari gua, untuk kenal lelaki Y ini mudah saja... Cuba cakap kuat-kuat OMEGA dihadapan dia.., sekiranya dia meroyan, memang sahlah itu lelaki Y anugerah Tuhan... Hahahahahahaha....

2 ulasan :

  1. Bila sebut je OMEGA
    anwar pun sebut OMYGOD

    BalasPadam
  2. @TokGurau. Betul..betull..betullll... Hahahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online