BREAKING NEWS

PKR lancar Kutipan derma untuk Raja Seks No.1 negara...


Dengan tema "Demi Perjuangan Untuk Rakyat", PKR semalam dah melancarkan satu kempen kutipan derma sebagai persiapan dorang menghadapi pilihanraya Sarawak dan Pilihanraya Umum.

Satu lagi projek menipu duit rakyat tu dirasmikan oleh Raja Seks negara yang baru iaitu Anwar Ibrahim bertempat di Hotel De Palma, Ampang.

Dalam ucapannya, peliwat jantan dan pelanggan tegar China Doll ini berkata, PKR kini tak mampu lagi menggunakan pendapatan mereka sendiri.

Sebab itulah dorang mencari rakyat yang mudah kena bohong, wala' buta tuli pada parti dan jugak benci kepada "kezaliman" kerajaan BN untuk disapu duitnya demi kesenangan Ketua Umum Pakatan.

Turut sama hadir di majlis tu ialah Ikon isteri Mithali Sedunia, Wan Azizah.

Wan Azizah disifatkan oleh Anwar sebagai isteri yang paling understanding sebab menghalalkan segala perlakuannya samaada yang dalam tabi'e ataupun yang diluar tabi'e.

Kata Bendahari PKR William Leong di majlis tersebut, dah RM802,000 berjaya dikutip setakat ini biarpun baru saja dilancarkan.

Ia didermakan oleh pihak yang simpati kepada Anwar yang sering dihalang melakukan aktiviti peribadi kegemarannya di Malaysia.

Kita tak tahu apakah Israel, Yahudi Amerika ataupun ejen Singapura yang menyumbangkan wang pendahuluan tersebut, yang pastinya.., ia halal kerana telah di endorsed oleh PAS.

Kutipan derma ni akan berlanjutan sehingga ke tarikh berlangsungnya Pilihanraya Umum. Lepas tu, mungkin ia akan diteruskan lagi menerusi Projek Buku Jing-Gay 2.

So, kepada sesapa yang rasa dirinya bangang melantun-lantun mengalahkan tiang letrik, dipelawa untuk menderma di pejabat cabang PKR yang berdekatan.

Ingat yee..., derma korang mungkin akan melayakkan korang masuk syurga PAS. Kalau untuk pakej family, korang kenalah derma sebanyak mungkin.

Ingattt...., Lagi banyak derma...., lagi cerahlah peluangnyaa... Hahahahaha...

4 ulasan :

  1. Nampaknya kaum India yg beragama Hindu pun berasa malu utk ada kaitan dgn Anwar.
    Orang Melayu dari PAS lansung tidak berasa malu dgn terus menyokong Anwar dan terus berdosa kerana bersubahat dgn Anwar.
    Nampak sangat PAS bersikap bodoh kerana yg sedap menutuh adalah Anwar, yg dapat dosa adalah PAS yg bersubahat. Oh ya, terlupa pulak PAS memang menyokong penuh ADUN2 dan pemimpin2 PAS yg berzina.
    Yang tak boleh cuma mendedahkan aib orang. Kalau boleh tumpang sekaki.
    PAS lansung tidak memikirkan persepsi rakyat utk PRU 13 nanti?

    BalasPadam
  2. Salam

    Biarkanlah mereka hendak derma demi perjuangan politik penipu PKR, jangan digunakan duit derma pergi mencari pelacur sudahlah

    g4umno.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Sex..sex..sex..Masih tak habis-habis udara Malaysia dicemari kisah-kisah sex sepertinya pemimpin2 & blogger2 PR & BN sudah tak ada kerja lain, membincang soal-soal sex yg hanyir itu saja pada setiap hari.

    Kesian Malaysia, dunia sedang mentertawakan kebodohan kita yang membiarkan rakyat terjebak dalam isu sex yang memualkan tekak itu. Tak ada sandiwara lain lagi kah nak dipentaskan oleh pemimpin2 PR & BN serta pengikut2 mereka, mencipta escapism ketika rakyat sedang bertarung dengan harga barang yang semakin melambung?

    Yang pasti kini malaikat Akib tak menang tangan mencatat dosa demi dosa demi dosa demi dosa demi dosa demi dosa demi dosa yang dicipta oleh pemimpin2 PR & BN serta blogger penyokong2 mereka .

    Kesiannn dengan pemimpin2 & blogger2 PR & BN yang kononnya Islam tapi tak takut kepada malaikat Atib tuuu....

    BalasPadam
  4. JR Shoppe,

    NAK BUAT LAGU MANA, YANG HANYIAQ TU LAH YANG SEDAP SANGAT SAMPAI GADUH SAKAN.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online