BREAKING NEWS

PANAS!! Calon PAS Kerdau dapat projek dari Kerajaan Negeri...


Ini pendedahan panas baii... Korang tengok video dibawah ni.. Puak-puak PAS pun songlap projek kerajaan negeri Pahang jugak laa.. Bab ni dorang tak pernah bercerita pulak yee...

Selama ni puak-puak PAS asyik kata kerajaan negeri Pahang dibawah kepimpinan Tok Nan adalah zalim dan jugak pilih kasih.., tapi rupa-rupanya dorang bohong je kuat..

Kalau Tok Nan ni pilih kasih dan jugak zalim, takkan merasa punyalah si Hasanuddin calon PAS tu nak dapat projek dari kerajaan negeri... Betul tak?

Macam haram betullah puak-puak PAS ni semua. Projek atau apa saja yang menguntungkan dorang, mesti akan dorang sapu tak ingat dunia. Tapi dibelakang, dorang akan tetap kutuk pihak yang pernah berjasa kat dorang.

Memang betul-betul macam melepaskan anjing yang tersepit je ceritanya ni... Nasib baiklah Tok Nan tu gentleman dan cool je.., kalau Nik Aziz, dah lama kena cop masuk neraka si Hasanuddin tu... Hahahahaha...


1 ulasan :

  1. Diaorang ni senang dapat projek sebab ada orang dalam tolong bagi kos BQ, kebiasaan nya yang berjawatan juruteknik yang menyediakan kos BQ, tu sebab senang dapat, kat tempat-tempat lain pun banyak. yelah agar mudah dapat tiket ke syurga.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online