BREAKING NEWS

Padan Muka!!! Anwar dilarang berceramah di Sarawak..


Kat Semenanjung bolehlah dia berlagak macam dia tu Perdana Menteri.. Buat ceramah haram ikut suka hati punai dia saja.. Tapi kat Sarawak lain beb.. Sarawak budaya dia lain dari Semenanjung..

Semalam Anwar sudah kantoi bila dia nak buat gila di Kuching Sarawak. Kononnya dia lah bakal pengganti PM Malaysia dan semua Polis kena ikut cakap dia.. Anwar dan kroni dia suka-suka saja nak buat ceramah walaupun belum lagi sampai waktu berkempen.

Tapi gua salute kat ACP Mun Kok Keon, Ketua Polis Kuching. ACP ni selamba saja serbu majlis Anwar dan larang dia dari buat ceramah. Terkedu Anwar masa tu beb.

So, mau tak mau.., Anwar buatlah jugak ucapan ringkas didepan 100 orang penyokong dia setelah dia merayu kat ACP tu..

Nasib baiklah ACP tu bagi can jugak kat Anwar.., kalau gua, memang gua suruh dia berambus balik ke Cerok Tok Kun saja...

Inilah Anwar.., tak ada kerja lain asyik nak buat ceramah haram je kerjanya.. Suka betul dia dengan perkara-perkara HARAM ni yee.. Hahahahaha...

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dilarang berucap di satu majlis PKR Sarawak di sebuah kedai makan di Ban Hock Road di Kuching, malam semalam dilarang berucap atas alasan perhimpunan itu tidak mendapat permit daripada polis.

Menurut Bernama, Anwar yang tiba di kedai makan itu pada jam 7.30 malam dan kemudiannya dimaklumkan oleh Ketua Polis Daerah Kuching, ACP Mun Kok Keong bahawa beliau tidak dibenarkan berceramah kerana tiada permit.

Mun bagaimanapun dikatakan membenar Anwar membuat ucapan ringkas dengan syarat ia dilakukan di dalam kedai makan itu dan tidak mengganggu lalulintas.

3 ulasan :

  1. anwar kalau nak buat taik sarawak, nanti balik semenanjung konek dia lekat kat dahilah jawapnya...xpun mati pecah perut..

    BalasPadam
  2. @YB Raz. Gua tengah cuba bayangkan macam mana gaya Anwar bila "buat projek" dengan keadaan burung pipit tu kat dahi... Unimaginable lah broo... Hahahahaha...

    BalasPadam
  3. Kalau setakat masih nak guna skrip lama-lama balik semenanjung baik. skrip lama " Najib, Rosmah, Tun Mahathir semuanya tak baik" Anuwar saja yang baik................Tengok saya ditumbuk, dilondeh seluar, mengaibkan saya bla.. bla...Pigidahhhhhhhhh lAWAN DULU DENGAN KES SAIFUL TU........SEBAGAI JANTAN...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online