BREAKING NEWS

KANTOI !! Ketua PKR Cabang Dungun yang BANGANG!!


Banyak benar yang terpaksa jadi bangang hanya disebabkan semata-mata nak defend perbuatan tak bermoral Anwar Ibrahim.

Salah satunya adalah Ketua PKR cabang Dungun ni lah... Mamat ni kata dia jadi saksi bahawa Anwar tak bersalah sebab dia bersama Anwar bermesyuarat staff pada petang 21hb.

Macam manalah dia boleh jadi Ketua Cabang haa? Mesti pengikut-pengikut dia disitu pun ber mentaliti lebih kurang macam dia jugak..

Dalam video porno tu mencatatkan time pada pukul 1020-1041 malam..., bukannya petang! Apalah ngok sangat orang yang dikatakan Ketua Cabang PKR ni?

Nak kelentong orang pun agak-agaklahh... Kalau pengikut PKR tu memang lah senang nak dikelentong.., tapi bukan semua orang bangang macam pengikut-pengikut PKR!

KUALA TERENGGANU – “Mustahil Anwar terlibat video salah laku seks memandangkan saya bersama beliau pada petang hari kejadian,” demikian kata Ketua Parti Keadilan Rakyat (PKR) cabang Dungun, Abd Rahman Yusof.

Beliau berkata demi-kian ketika mempersoalkan video salah laku seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim itu.

Abd Rahman menganggap isu yang kononnya dibongkar satu kumpulan diketuai Datuk ‘T’ itu hanyalah fitnah sambil menyifatkannya melampau dan melebihi had.

“Pada 21 Februari lalu, saya ada di rumah Anwar kerana terlibat dengan mesyuarat staf bagi tujuan pengurusan program pada bulan itu dan Mac ini. Jadi bagaimana kejadian tersebut boleh berlaku, sedangkan kami bersama,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Seorang individu menggelari dirinya Datuk ‘T’ mendedahkan kepada media didakwa rakaman video salah laku seks pemimpin tertinggi PKR di hotel.

Rakaman berdurasi 21 minit itu menunjukkan individu terbabit mengadakan hubungan seks dengan pelacur asing, dirakam pada 21 Februari lalu.

Abd Rahman turut khuatir sekiranya semakin ramai orang Islam di negara ini ‘difasikkan’ berikutan fitnah yang dilempar terhadap Anwar.

Beliau turut difahamkan bahawa video itu hanya merakam individu dikatakan Anwar dari pandangan tepi, selain bentuk badan tidak menunjukkan bahawa ia adalah Anwar.

“Saya bimbang orang ramai yang percaya dan menyebarkan perkara sedemikian boleh termasuk golongan fasik,” katanya.

4 ulasan :

  1. Dah jadi kebiasaan ramai kaki KIPAS anugerah tuhan demi kepentingan periuk nasi masing2...bodoh bertambah bodoh orang PKR sekarang nie semua dah pening tahap MIGRAIN lagi tu cakap semua main keluar jer

    BalasPadam
  2. @TanpaNama 11:19. Yang paling best ialah, ketua PKR yang buat onar.., penganut mahzab PAS pulak yang jadi bangang. Hahahaha...

    BalasPadam
  3. mengapa alibi anwar ialah dia sedang bertwitter? apasal dia tak kata yang dia sedang bermesyuarat? samada anwar penipu (biasalah tu) atau mamat tu nak ampu.

    BalasPadam
  4. aduh datin azizah kata dia ada kat rumah yang PKR Dungun ni kata ada dengan dia...ish yang mana satu ni...pening ambo...ko anwar ni belajar ilmu ghaib..boleh ado banyak tempat

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online