BREAKING NEWS

GEMPAR!! Nizar Jamaluddin kata HARAM kalau undi BN di Kerdau...

Setelah gua terlepas nak tengok ceramah Nizar di perkampungan DAP di Pekan Kerdau petang semalam, akhirnya gua jumpa jugak makhluk kaldai ni di ceramah Taman Desa Murni pukul 11 lebih kurang..

Dia datang ceramah dengan kepala Regim DAP dari Penang, Lim Guan Eng. Tapi gua tak sempat nak dengar Guan Eng ceramah pasal gua balik lambat dari Rumpun Kerdau tengok Anwar vs Ummi Hafilda.

Kalau dulu kat PRK Tenang si Nizar ni kata Haram Syarie mengundi UMNO/BN, kali ni kat PRK Kerdau ni dia still ulang ayat yang sama jugak.

Semalam masa berceramah, Nizar kata bahawa HARAM jika orang melayu Kerdau undi BN. Pasalnya.., BN ni zalim dan menolak ajaran Islam.

Dan Nizar jugak kata, masyarakat Kerdau kena bertaubat serta mohon ampun untuk generasi terdahulu yang mengundi UMNO/BN. 

Macam haram je si Nizar ni kann... Meroyan tak tentu hala pulak dia di Kerdau. Dah masuk air agaknya otak si mangkuk ayun pencacai kepada DAP Perak ni...

Dia jugak tak habis-habis kata dia adalah Menteri Besar Perak yang sah serta dipilih oleh rakyat.. Adoiiii.., gua dah muak laa dengan mamat sekor ni.. Tak tahulah macam mana puak-puak Pakatan still boleh sanjung dia..

Kalau korang nak kata Nizar ni bodoh dan bangang.., korang kena kata 2x ganda benda yang sama pada penganut mahzab PAS dan Pakatan. Sebabnya, dorang lah yang angkat manusia berukkera ni jadi pemimpin dorang..

So, gua pun dah tak tahu apa nak jadi kat Nizar ni baii... Gua rasalahh..., tak lama lagi mamat kaldai ni mesti akan jadi penghuni tetap kat Hospital Mental di Tanjung Rambutan. Dah tahap kritikal meroyan dia ni...

Tolonglah hantar mangkuk ni ke situ kalau sesiapa yang rapat dengan dia yee..

6 ulasan :

  1. NIZAR HANG TAK HABIS HABIS DENGAN HALAL HARAM DAN KUTUK UMNO/BN , KERAJAAN BELANJA BERJUTA WANG UNTUK TINGKAT ILMU PELAJARAN RAKYAT NEGARA INI YANG HANG ASHIK NAK PERBODOH ORANG,HANG JENIS APA PUN AKU TAK TAU NAK CAKAP, TAPI AKU MASEH INGAT CARA ORANG HANG DOK BEGULING SAMPAI LANI AKU TAK BOLEH LUPA BETAPA BODOH TINDAKAN YANG DIAMBIL OLEH ORANG MELAYU WAKTU TERSEBUT SAMPAI LANI AKU NAIK MELUAT TOK SAH SAPA DOK KATA HAMPA TU BAIK SANGAT.AKU DAN KELUARGA DI KEDAH MENYESAI KERANA TELAH SOKONG HAMPA PADA PRU12, TAPI PADA PRU13 AKU AKAN PASTIKAN YANG KAMI BAGI SOKONGAN UMNO/BN INSHAALLAH.

    BalasPadam
  2. @Tanpa Nama Cayalah bro.. tak guna sokong orang yang dah masuk air macam si Nizar kaldai ni kannn...

    BalasPadam
  3. Ni adalah anak didikkan nik aziz dan layak mengantikan nik aziz sebagai musyidul pas mahupun presiden hadi. Hang pun blaja dlu kerajaan tanggung smpai jadi jurutera tak hang mudah lupa bibir lebih leh jadu mangkuk jamban bibir tu sedap sgt bcakap.Nizar bkn pejuang islam sebenar pun hanya berjuang utk kuasa serta kepentingan DAP jer nanti leh jadi MB lagi kat perak itu pun kalu PRU nanti Pakatan Haprak leh kuasai DUN Perak...Bertaubat la nizar,jangan suka mencari keburukan pihak orang tapi nilai dulu parti anda itu

    BalasPadam
  4. tanpanama 12.52pm oi....hang jangan cakap duir kerajaan, salah tu. duit kerajaan itu adalah duit pembayar cukai, dengan lain kata duit rakyat. kerajaan mana ada duit. hang jangan jadi bingai..bodoh dan bahlul. fikirlah dulu sebelum tulis.

    BalasPadam
  5. kerajaan la ni setiap masa kata duit yang dia bagi kat rakyat datang dari poket mak bapak dia orang. dia lupa bahawa duit tu datang dari rakyat yang membayar cukai setiap masa. itu sebabnya mereka suka menaikkan harga barangan dan perkhiidmatan tanpa mengira jerih payah rakyat yang mengangkat mereka. mereka2 ni semua harus dilucutkan jadi pemerintah. kerajaan la ni dah lupa amanah yang rakyat berikan.

    BalasPadam
  6. Nizar ni memang bodoh.

    dulu semasa dia kerja di PENDECO kat Penang nih bila mesyuarat saja dengam CM dulu berkaitan penyelenggaraan KOMTAR dia selalu kecut perut kerana tak buat kerja dan minta pengerusi peniaga2 di KOMTAR back dia semasa mesyuarat.
    Bodoh punya half-Chinese nih.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online