BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] WAJIB DIBACA !! Kafir Harbi ni wajib diperangi !!!


Gua pernah menulis pasal si kafir ni tahun lepas. Tak salah gua, masa tu berlangsungnya kempen PRK Galas.. Kafir yang sekor ni masa tu dengan selamba kafirkan UMNO dan menuduh UMNO dah murtad.

Korang baca artikel gua pasal kafir celaka ni DISINI.

So kali ni dia buat hal lagi.. Tapi sebelum tu, si kafir ni bernama Balachandran. Dia diangkat oleh puak PAS sebagai Timbalan Pengerusi Dewan Himpunan Penyokong PAS Kuala Terengganu.

Mungkin dia rasa, dia dah terlebih Islam dari orang UMNO pasal berkawan dengan PAS, so dia pun maki hamun orang UMNO tak ingat dunia punya.

Yang paling baru, dia kata selama 54 tahun ni, UMNO tak Islam pasal tolak Hudud. PAS adalah Islam sebenar yang patut jadi kerajaan kata dia. Macam Haram je perangai si kafir celaka sekor nih!

Jadi, gua pun teringat lah satu perkara. Sekarang ni UMNO jadi pemerintah dan pemimpin UMNO yang jadi Perdana Menteri. Kerajaan yang sekarang ni pulak adalah kerajaan Islam walaupun si celaka kafir ni tak mengaku..

Dalam Quran ada membezakan pasal kafir yang berkerjasama dengan pemerintah Islam, dan jugak kafir yang menentang pemerintah Islam. Kafir yang kedua tu Islam panggil dia kafir Harbi dan Islam melarang kita berkerjasama dengan kafir jenis ni.

Dalam kitab Minhajul Muslim, muwallah dengan orang kafir yang terlarang bermaksud saling menolong untuk melawan kaum muslimin atau redha terhadap kekufurannya.

So..., menolong kafir didalam melawan kaum muslimin akan mendatangkan kerugian besar bagi kaum muslimin sendiri, sementara redha terhadap kekufuran kafir itu akan membawa kepada kekufuran.

Sekarang ni yang jadi kerajaan adalah UMNO. Dan selagi Najib percaya kepada Tuhan dan rasul, bersembahyang, mengamalkan ajaran-ajaran Islam dan jugak tak menyuruh umat Islam didalam negara ni meninggalkan agama masing-masing, kita wajib taat pada pemerintahan dia.

Dan bila ada kafir yang menentang pemerintahan pemimpin Islam seperti pemerintahan Najib ni, dia dah dikategorikan sebagai kafir harbi kerana menentang kerajaan Islam. Kalau ikut ajaran kitab, kafir jenis ni dah wajib untuk kita perangi.

PAS pulak, dorang bersekongkol dengan kafir yang menentang kerajaan Islam tanpa sedar yang apa dorang buat tu sebenarnya HARAM didalam Islam. Kalau korang tak percaya, tolong balik bukak Quran dan baca Surah Al Maidah ayat ke 51.

Tuhan larang baii kita berkerjasama dengan kafir yang menentang pemerintahan Islam nih..

Jadi, gua nasihatkan kepada semua pengikut dan juga pemimpin-pemimpin PAS.., hentikanlah daripada dok buat kerja-kerja haram bersekongkol dengan kafir yang nak menjatuhkan kerajaan Islam.

Sampai bila nak bergelumang dengan perkara-perkara yang dilarang dalam agama tu baii... Janganlah jadi bangang hanya semata-mata kerana nak kuasa dan kedudukan. Bertaubatlah yee...

Gua cuma nasihatkan jee.. Nak ikut atau tak, itu dorang punya pasal lah. Tapi selagi dorang buat kerja-kerja haram tu, selagi tu lah gua akan anggap dorang semua tergolong dalam kategori spesis yang bangang !

P/S: Kafir dibawah ni beria-ia ceramah pasal Islam, tapi tak pulak dia masuk Islam yee... Nik Aziz terlupa nak mintak doa bukakan hati dia kot...? Hahahahaha..


2 ulasan :

  1. si balachandran ni kafir tapi tau islam bermakna org kafir ni bermuka muka.percaya kah beliau pada islam.kalau dah percaya bermakna kena masuk islam kalau tak jadi macam iblis dan syaitan.iblis dan syaitan percaya adanya allah tapi kufur dgn allah sebab tu iblis dan syaitan mohon pada allah untuk menyesatkan manusia dan iblis dan syaitan tau bertapa seksanya neraka tapi masih kufur.jadi kesimpulanya balachandran ni termasuk dalam golongan syaitan..fikir fikirlah wahai PAS.saya ikhlas mengingatkan anda semua

    BalasPadam
  2. @Tanpa Nama Sama-samalah kita ingatkan dorang yee..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online