BREAKING NEWS

PAS telah mula berJIHAD di Merlimau pakai kerusi lipat.


"Perang" belum start lagi punnn.., tapi seruan JIHAD PAS dah mula dibunyikan di Merlimau. Gelanggang pun tak dibuka lagi tapi dah ada puak bulan yang gila meroyan nak masuk syurga awal.

Gambar atas tu gua rembat dari blog House PK. Korang pergilah masuk blog mamu banyak bulu tu kalau nak tengok banyak lagi gambar.

Heran betul gua, apa kejadahnya nak tunjuk samseng depan markas sendiri? Lagipun, bangsat sangat ke main pukul ramai-ramai? Kalau berani try one by one lah...

Memang tak boleh blah betullah puak-puak bangang ni semua, asyik buat perkara keji jee dorang ni. Dorang tak rasa bersalah ke hahh?

Gua dengar cerita, yang pukul tu adalah geng bulan dari luar Melaka. Dorang datang pasal nak buat persediaan awal PRK Merlimau tu. Ooooo..., kira dorang ni test power dulu lah yeee... Sebab tu lah main belasah pakai kerusi ceramah...

Report ni gua cilok dari blog JPX

Sampai koyak rabak kulit budak tu korang kerjakan yee... Memang confirmlah JIHAD puak-puak bulan ni malam tu diterima oleh Nik Aziz..

So.., macam ni rupanya kempen PAS nak tarik pengundi di Merlimau nanti suruh undi dorang ye.

Ye lah kann.., nanti keluarlah statement dari Pok Nik, zaman Nabi dulu JIHAD guna pedang.., kat sini cuma guna kerusi lipat je baii... Kira berhemah lah tuuu..

Korang semua tengok sendirilahh.. Macam ni ke yang PAS kata dorang tu nak berkempen secara harmoni?

Jadi, sapa yang mulakan kempen macam gampang dulu di Merlimau ni yee..? Berani start.., berani tanggunglah kann....

3 ulasan :

  1. Lain kali kalau nak lalu di depan markas PAS kena menyamar pakai serban atau ketayap sbg lebai PAS. Taklah kena pukul.
    Lagi selamat kalau pakai topi keledar!
    PAS ni tak henti2 buat perkara2 yg bodoh. Macam mana nak ambil hati rakyat?
    PRK Merlimau ni dah tentu kalah!

    BalasPadam
  2. JAGALAH KESUCIAN SEMUA RUMAH-RUMAH ALLAH DISEPANJANG PRK
    Kepada semua pihak yang berkuasa tempatan kawasan Merlimau dan kawasan sekitarnya (seperti JKKK, RELA, J/K Masjid & Surau, Ketua-ketua Kampung, Peghulu, JASA, Majlis Daerah, POLIS, Persatuan Belia dan sebagainya.
    Saya, selaku pemerhati bebas setiap PRK menyeru semua pihak bergembeling tenaga untuk mengawal segala Masjid, Surau atau Madrashah dari dijadikan puast penempatan gelandangan sempanjang PRK Merlimau.
    Dalam beberapa PRK yang lepas, saya mendapati ramai golongan gelandangan bermehrajalela mendiami RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai pusat gelandangan mereka. Kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH dicemari dengan kelakuan-kelakuan buruk mereka sepanjang mereka bergelandangan di RUMAH-RUMAH ALLAH. Mereka sesuka hati merokok, menjamu selera, berbual kosong dengan kuat, berpakaian kurang sopan (memakai tuala mandi keluar masuk RUMAH-RUMAH ALLAH, mengganggu ahli kariah untuk beribadat, mengotori bilik air dan dewan wuduk (sehingga ada yang menjadikan dewan wuduk tempat mandi), menganggu jema'ah wanita dan sebagainyan.
    Mereka sesuka hati menjadikan RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai HOTEL PERCUMA mereka dengan alasan mereka adalah musafir fi'sabillillah. Mereka ini sebenarnya bukan musafir fi'sabillillah tetapi gelandangan dari parti-parti politik yang berjuang untuk kelangsungan parti politik mereka.
    Mereka juga tidak segan - silu menghalau J/K RUMAH-RUMAH ALLAH yang mengingatkan mereka supaya menjaga kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH.
    Sekian sahaja harapan saya semoga semua musafir yang menumpang munaikan kewajipan bersolat di RUMAH-RUMAH ALLAH dapat beribatat dengan khyusu’.

    BalasPadam
  3. lek la bai,sape mula dulu,klau bukan puak2 UMNGOK yg main press2 depan markas kacau org nak berceramah,ape punya perangai mcm tu? markas korang ade ke pemuda PAS buat mcm tu? ada ke? lu buat keje lu kita buat keje kita,masing2 jaga keje masing2 kay..hanya org bodoh dan tamak je yg sokong UMNGOK lagi

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online