KANTOII !! PAS rupanya upah orang untuk buat demonstrasi....

Posted by MPP On Ahad, 6 Februari 2011 7 comments

Heboh dalam blog upahan pembangkang tentang polis telah mengasari seorang peserta demo yang agak tua. Selidik punya selidik saya terjumpa banyak gambar orang tua ini yang sentiasa dijadikan perisai demi menyelamatkan pemimpin pakatan rakyat.

Agak terkejut juga bila pakcik tua yang sama buat hal semasa demo di depan kedutaan Amerika.., juga orang sama buat hal semasa demo mempertahankan kerajaan DAP di Istana Bukit Chandan Perak tahun 2009. Dari mana datangnya pakcik tua ini?



Baca Seterusnya disini...


p/s: Hahahaha...kantoi jugak puak-puak PAS ni semua.. Gua ingatkan dorang ni betul-betul jihad nak cari syorga kerajaan langit, rupanya diupah untuk berdemo lawan kerajaan di merata ceruk negara.


Kalau dah asyik muka yang sama je bai.., apa lagi nak di kato kalau bukan diupah dan diangkut untuk menyertai setiap tunjuk perasaan puak-puak parti cap bulan..


Macam pokcik dalam gambar kat atas tu.., siap rekrut anak dia jadi pelapis lagi.. Ni mesti dapat elaun lebih ni pasal rekomenkan orang... Hahahahaha...

7 comments:

Sudir berkata...

Ada jugak konsep menaja macam MLM kat dalam PAS ni yer!!

Tanpa Nama berkata...

PAS bagi kontrek kat orang tue ni ker? Kontrek berdemo..?

Pemuda TG berkata...

ha iya...lah...sama je rupenye....
teman ingat benor-benor le yeop orang Perak...rupe-rupenye...merata tempat yeop pergi nye...

pendemo upahan rupenya ye yeop....
kantoi...
lepas ni mesti jumpe lagi yeop kat Merlimau ye nye...

Pengikut Nabi Muhamad berkata...

aku tak heran puak2 DAJJAL memang pembohong...pada pakcik..bertaubatlah...dah tua2 ni lebih baik baca quran n hadis..dapat juga ganjaran ke syurga, jangan harapkan sangat tiket syurga nik aziz tu...

Tanpa Nama berkata...

ahli demo seumur hidup....hehehe

aku berkata...

kadang2 aku tak paham apa matlamat org-org tua mcm ni yg masih dok sibuk berdemo..sian..kalau dapat upah..kira ok la tu..

Aku,Pasbuih Dan Siamang berkata...

NEI LE PEMIMPIN PAS//PUAK2 KAPIAQ HARBI NEI AKAN GUNA APA SAJA..KANAK2 MAU PUN YANG DAH CUKUP UZUR UNTUK BERKEMPIN..

EHHH..EHHH BETAPA HARAM JADAHNYA PUAK2 LAKNATULLAH NI.

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online