BREAKING NEWS

Jom buat demo suruh Diktator kambeng di Kelantan letak jawatan pulak.....Hahahaha...


Semalam hari Jumaat lorang demonstrasi kat duta Amerika tu wat apa?. Apa kena mengena dengan Malaysia. Dorang nak campur tangan kat Mesir tu ikut doranglah. Apa lorang sibuk-sibuk beb !. Itu Amerika ada dengar lo punya cakap ker ?.

Palatlah kalu dorang dengar. Dia kencing lorang lagi ada beb !. Buat penat dan hancing jer beb !. Taraf korang g wat demo kat kelantan suruh sikarat tuh resign lagi bagus beb !. 25 tahun dah hampir sama dengan Mubarak. Si Mubarak tu dah 30 tahun beb. Kurang 5 tahun saja sikarat kambing tuh pegang kuasa beb.

Baca Seterusnya....



p/s: Betul jugak cakap sahabat gua ni yee.. Hosni Mubarak tu dah 30 tahun pegang kuasa, sebab tu lah orang dah meluat kat dia sampaikan suruh letak jawatan. 


Yang si kambeng janggut nyanyuk di Kelantan tu dah 25 tahun pegang negeri.., so tak reti-reti bahasa nak bersara ke? Nak menongkat langit ke baii..?


Mungkin kambeng tu dah tak sedar diri yang orang makin meluat kat dia. Ni tak boleh jadi nihhh..., kena buat demo jugak nihhh.... Hahahaha....

3 ulasan :

  1. Pemuda UMNO Kelantan lancar Gelombang Merah
    05/02/2011 4:35pm

    KOTA BAHARU 5 Feb. – UMNO Kelantan melancarkan kempen Gelombang Merah untuk mendekati dan mendapatkan kepercayaan kira-kira 400,000 pengundi muda di Kelantan untuk menyokong Barisan Nasional (BN).

    Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata Gelombang Merah bertemakan “Transformasi 1Kelantan Gelombang Rakyat” akan dilaksanakan Pergerakan Pemuda UMNO negeri melalui penganjuran ceramah, kursus, seminar dan gerak kerja.

    Kempen itu antara lain berobjektif untuk menawan negeri itu daripada kepimpinan Pas yang telah memerintah Kelantan selama 21 tahun, pada pilihan raya umum akan datang, katanya kepada pemberita selepas melancarkan kempen Gelombang Merah di sini hari ini.

    "Golongan muda di Kelantan adalah lebih ramai jumlahnya daripada pengundi biasa, iaitu jumlah keseluruhan pengundi di negeri ialah 600,000 orang dan 400,000 daripada jumlah itu adalah golongan muda.

    "Mereka merupakan golongan yang berpengaruh dalam menentukan kejayaan BN pada pilihan raya umum ke-13 nanti,” kata Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri itu.

    Katanya BN semakin mendapat tempat di hati rakyat Kelantan berdasarkan keputusan pada dua pilihan raya kecil iaitu di Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai pada Julai 2009 dan DUN Galas pada November tahun lepas. - Bernama

    BalasPadam
  2. Salam Bro MPP,
    Atas sebab teknikal, blog pemudatg bermasalah.
    Mohon dilink ke blog baru utk update terkini
    http://pemudatg1.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Tak perlu buat demo.
    Tunggu aje PRU13, kita ramai2 jatuhkan dia dan kumpulan Erdogannya, supaya PAS dan UMNO boleh membuat Kerajaan Perpaduan utk menguatkan kuasa politik orang Melayu Islam di Tanah Air kita ini.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online