BREAKING NEWS

Edisi 18SXX! Cuba tanya Azizah.., laki dia ada kurang bulu tak???


Sapa ada kehilangan bulu sila angkat tangannn!!!! Bulu ni bukan sebarangan punya bulu baii... Bulu ni adalah bulu burung pipit jantan yang mengawan songsang.

Biasanya, proses mengawan songsang ni sangatlah rumit. Apatah lagi ianya dilakukan oleh burung pipit jantan yang sama jantina. Mestilah ganas sikit kannn....

So, dalam keadaan yang serba serbi ganas tu, mestilah banyak bulu burung pipit yang gugur didalam cubaan menceroboh tu. Tambah-tambah pulak kalau burung pipit yang lagi satu tu melawan...

Bulu-bulu berguguran tu lah yang dijumpai oleh Pakar Kimia dalam kes dakwaan menceroboh lubang belakang di Kondominium Desa Damansara.

Bukan takat bulu jembut saja baii.., burung pipit yang buat onar tu pancut pulak merata-rata. Tak pasal-pasal Jabatan Kimia kena buat kerja lebih.

Bulu burung pipit punya pasal, dah kecoh satu negara. Kalau nak tau bulu tu sapa punya, cuba tanya Wan Azizah, burung pipit laki dia ada kurang bulu tak? Hahahahahaha....


Pakar kimia Dr Seah Lay Hong hari ini memberi keterangan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bahawa beliau menjumpai kesan air mani pada seluar dalam berwarna kelabu dan seluar hitam yang digunakan oleh pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Pada perbicaraan liwat yang membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim itu, Seah berkata kesan air mani itu dijumpai pada kawasan berhampiran zip seluar itu.

Bagi seluar dalam itu pula, Seah yang kini mengetuai Unit Jenayah Berat, Jabatan Kimia berkata tompokan mani dikesan pada bahagian depan dan bawah.

Selain itu, satu lagi seluar dalam berwarna biru dan dua kemeja (berwarna putih dan hijau) juga dikemukakan sebagai bahan bukti.

Permaidani dan sehelai selimut yang dipercayai diambil dari kondominium Desa Damansara, tempat kejadian didakwa berlaku juga dikemukakan.

Seah juga mengakui tiada kesan air mani atau semen yang dijumpai pada barangan lain.

Pihaknya juga menjumpai bulu kemaluan yang tidak dikenali dari lokasi kejadian yang didakwa berlaku dan ia juga ditandakan.

2 ulasan :

  1. Alamak aku baru beli ayam..togel lagi tu!!!adelah bulu sikit-sikit..ada sama ke? hilang selera aku!!

    BalasPadam
  2. @Tanpa Nama 10:27 Ayam takpe baii.. jangan burung pipit dah lee.. hehehehe...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online