BREAKING NEWS

Tenang dah tak Tenang!! Banjirrrrrrr....macam mana gua nak balik nii....!!!!

Gua dah terperangkap dalam banjir di Tenang Station.., bukan gua sorang terperangkap..., TPM dan rombongannya juga dikhabarkan sama nasib macam gua... Menurut SPR, sehingga jam 4 petang, peratusan keluar mengundi sebanyak 68.68% atau 10,133.

Bukan kata kereta kecik macam kereta gua ni.., trak Polis pun tak boleh nak redah banjir ni baiii....

Jalan keluar ke Segamat pun banjir jugak sekarang ni..., Tenang dah terputus hubungan dari dunia luar.... Huaaaaa.... habislahhhhh....

Macam ni punya banjir macam mana gua nak balik baiii.... Takkan nak tunggu je dalam kereta nii....? Gua nak balikkkk.... Laparrr niiii.....huhuhuhuhu...


Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online