BREAKING NEWS

Mahfuz meroyan suruh tangguhkan pengundian...


Pusat pengundian semua dah ditutup. Polis dah mula mengawal lalu lintas di Jalan menuju ke Dewan Serbaguna Majlis Daerah Labis untuk membawa peti undi dari setiap pusat pengundian. Gua tak dapat peratusan sebenar pengundian, tapi agaknya dah lepas 70% kot..

Gua diberitakan, Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar meminta SPR menyatakan pendirian berhubung status pengundian hari ini berikutan banjir dan kebanyakan jalan ditutup.

Mahfuz mintak SPR menangguhkan proses pengundian hari dengan alasan kerana hujan lebat dan banjir. Nampak sangat Mahfus dah takut kalah.

Mahfuz juga mintak SPR perlu tegas dan jangan hanya menjaga kepentingan Umno BN sahaja. Hahahhaha... Korang tengoklah perangai puak-puak PAS ni.. Semalam bila ada rumors kata SPR nak tangguhkan pengundian pasal takut banjir, doranglah yang mula-mula sekali bising buat bantahan.

Sekarang ni, dia pulak mula meroyan bila tengok peratusan keluar mengundi rendah. Tambah-tambah bila dia tahu pengundi cina tak ramai yang keluar mengundi.

Mangkuk hayun sungguh la Mahfuz ni..., bukannya dia fikir orang susah pasal banjir, dia pulak asyik menyusahkan orang jee...

Inilah perangai puak-puak PAS..., memang tak boleh blah langsung mentaliti puak-puak ni kann..

4 ulasan :

  1. biasalah.....parti ajaran syaitan mana bolih lihat orang senang.

    BalasPadam
  2. Part Ajaran Sesat ini telah hantar sms palsu yang mengatakan masa pengundian akan dipanjangkan. Dan sekarang apabila sudah banjir dan peratusan keluar mengundi tidak tinggi, mereka pulak yang takut, kenapa? Sebab PAS bertuhankah UNDI. Kalau mkereka sembahyang kat Tenang, niat mereka begini: Sahaja aku sembahyang kerana UNDI, UNDI AK-BEER! Imamnya pulak orang Parti Ajaran Sesat, makmumnya pulak si kafir harbi dan golongan peliwat. Mereka lupa Allah Yang Maha Kuasa, nak turunkan BALA! Mereka lupa peristiwa Nabi Nuh, dan itu belum lagi peristiwa Nabi Luth!

    BalasPadam
  3. Mahfuz MEMANG KAKI MORAYAN 24 jam, dia tak meroyan bila waktu tidor je..Aman sikit yang sekelilingnya..

    BalasPadam
  4. DARI DULU SAMPAI SEKARANG SI MAHFUZ TAK CERDIK-CERDIK LAGI...MASIH DUNGGU DAN BAGHAL...SAMPAI BILA DIA NAK JADI BUDAK-BUDAK...DAN BILA LAGI DIA NI NAK MATANG SEBAGAI SEORANG DEWASA YANG WARAS DAYA FIKIR DAN IQ NYA....DARI DULU AKU PERHATI SIMAJFUZ NI TAK BERUBAH-BERUBAH MALAHAN SEMAKIN LAMA SEMAKIN TAK CERDIK....AKU SARANKAN MAHFUZ NI MINUM SUSU YANG KAYA DENGAN DHA DAN SA BAGI MENGHUBUNGKAN SEL-SEL OTAK NYA....SEBAB AKU BIMBANG DIA NI SEMAKIN TAK WARAS....KEPADA PENDITA NIK AZIZ TOLONG LAH BAGI AIR JAMPI DAN DOAKAN SI MAHFUZ NI AGAR DICERAHKAN HATI DAN DIJAUHI DARI PENYAKIT ALZHEIMER DAN NYANYUK...KALAU TAK JADI JUGA HIMPUN SEGALA ULAMA PAS DI STADIUM UNTUK DIBUAT SEMBAHYANG HAJAT AGAR SIMAHFUZ NI WARAS KEMBALI.....DIA NI DAH BERAT DAN TENAT.......CEPATLAH BERTINDAK SEBELUM TERLAMBAT.....yang benar SEMUT API KELATE.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online