BREAKING NEWS

GELOJOH dan RAKUS!! Calon PAS Tenang kuat minum Kopi Janda...


Gua dapat tau yang calon PAS di Tenang dah letakkan jawatan dia sebagai guru bergaji tetap disebuah sekolah di situ. Semua ni kononnya sebagai pengorbanan calon PAS ni kepada parti.

Dan yang lagi menarik, baru saja pengumuman calon PAS semalam oleh Hadi, si Normala ni tak sabar-sabar terus berkempen pagi ni disekitar pasar tani Pekan Labis di kawasan Tenang.

Sebab tu lah gua suspek si calon PAS ni kuat minum Kopi Janda. Belum pun mula lagi mukaddimah acara meng"entot" di Tenang, dia dah "sampai" dulu sebab tak tahan stim nak jadi wakil rakyat.

Apalah punya calon yang PAS pilih ni..? Gelojoh dan rakus betul minah ni baiii.. Selalunya orang gelojoh dan rakus ni, takkan boleh berfikir dengan baik. Itu orang tua-tua katalah kann... Bukan gua yang kata.

Dan hari ni gua terbaca dalam blog sahabat gua pasal kesalahan si minah PAS ni berkempen awal. Korang baca je kat SINI cerita dia.

Walaupun gua tak pernah jadi calon pilihanraya, tapi gua banyak ikut proses ni secara dekat. Yang gua tau, mana boleh turun berkempen secara direct sebelum hari penamaan calon disahkan oleh pihak SPR.

Tapi si Normala ni sudah langgar peraturan tu baii.. Didalam Akta Kesalahan Pilihan Raya 1954, salah kalau kempen sebelum tarikh yang dibenarkan ni. So, gua harap pihak SPR bukak mata la sikit ye pasal isu ni.

 Bagi gua...semua ni salah PAS dan Hadi... Inilah akibatnya kalau pilih calon yang cepat stim. Ghairahnya melampau-lampau dan tak kena gaya. Baru dengar nak dicalonkan, dahh naik syeikh nak berkempen. "Ganas" betul kalau pompuan macam ni baii.. letih wooo.

Mungkin Muslimat PAS semua selalu mengamalkan minum kopi janda. Sebab tu stamina dahsyat sampaikan belum apa-apa lagi dah terpancut keghairahan.

Cubalah bawak-bawak bersabar sikit para Muslimah PAS semua.. Orang tua-tua kata, takkan lari gunung dikejar..., cuma gunung tu habis botak kena tarah dengan pembalak haram jee..

Satu nasihat gua untuk muslimat PAS, jangan amalkan sangat minum kopi tambah tenaga ni, risau jugak kalau laki korang takut bila korang terlampau rakus sangat. Dibuatnya laki tu lari menyuruk dalam koc keretapi macam mana?

Tak ke susah Nik Aziz nanti nak menghapuskan dosa semuanya...? Hahahaha...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online