BREAKING NEWS

Saifuddin kata pendedahan Wikileaks hanya pandangan peribadi LKY.


Saifuddin Nasution hari ini dalam HarakahDaily menyatakan bahawa segala pendedahan yang dibuat oleh Wikileaks berkenaan isu liwat Anwar Ibrahim hanyalah merupakan pandangan peribadi Lee Kuan Yew.

Malah, Saifuddin juga telah berkata bahawa apa yang dikatakan oleh tokoh veteran Singapura tersebut tak perlu diambil berat kerana ia tidak disertakan bukti yang kukuh.

Pendedahan Wikileaks yang heboh diperkatakan kini juga disifatkan sebagai satu lagi fitnah terhadap Anwar Ibrahim bagi mencalarkan imejnya didalam dunia politik.

Reaksi Saifuddin ini memang sudah dijangka. Jika sebelum ini Azmin menyatakan bahawa ini adalah satu konspirasi oleh SB Cawangan Khas Malaysia bagi mengenakan Anwar, kini Saifuddin pula yang bersuara bagi membela bosnya itu.

Apa nak dihairankan dengan tindakan budak-budak suruhan Anwar ini semua. Bagi mereka, Anwar adalah "anugerah tuhan" yang khas diturunkan hanya kepada PKR. Jadi mestilah ramai pihak yang dengki kerana tak dapat berkongsi anugerah tersebut.

Dan dengan sifat taksub melampau terhadap Anwar, saya pasti semua pengikut Pakatan akan terus memuja Anwar sebagai idola mereka biarpun dia sebenarnya merupakan pengamal budaya songsang memuja jubur di negara ini.

15 ulasan :

  1. WANGI SGT KE JUBOR ANUWAR TU SAMPAI DIORANK PUJA HABIS2AN. WANGI SGT KE KENTOT ANUWAR SAMPAI DIORANK TERKESIMA KAT MAMAT SONGSANG TUH KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Wangi bro Jeffry. Bau taik yang terpalit sebab meliwat tu semerbak baunya. kehkehkeh

    BalasPadam
  3. @Jeffry Ntahlah bro..baunya menusuk kalbu kot..hahaha

    BalasPadam
  4. pemimpin PKR semua nya 'yes bos'kalau pandangan peribadi isu ini telah menjadi panas seluruh dunia tahu itu bukan pandangan perbadi lagi itu balasan allah ada faham ka.

    BalasPadam
  5. kalau benar...ada perbuatan..liwat...ya...semua penyokong akan masuk kesyurga...kesian

    BalasPadam
  6. lantak kau lah saifuddin,org cakap tak percaya? esok kena sekali baru percaya agak nya...

    BalasPadam
  7. semua yg bg statement kontra dengan kepentingan pakatan jahanam adalah 'pandangan peribadi'... menyampah... kimak ko la pakatan jahanam..

    BalasPadam
  8. @Tanpa Nama 00:58 Saipudin ni mungkin nak tunggu kena liwat dgn Nuar dulu kot agaknya...

    BalasPadam
  9. Kalau LKY tu macam Mahathir boleh lah panggil pandangan peribadi.

    Ni Menteri Kanan Singapore tu. Senior Minister yang masih laku lagi cakap dia. Pendiriannya boleh mengubah pendirian Singapura.

    Apalah bangang punya orang PKR lantik yang otaknya tak sistematik. Tiada disiplin dalam pemikiran.

    BalasPadam
  10. Salam.
    Saifuddin ni memang pandai "SPIN" isu.Sebab itulah dia ni menjadi orang kesayangan anwar....
    DARA LAGI TU.....

    BalasPadam
  11. SAIFUDDIN NI PUN BUKAN BOLIH HARAP JGN INGAT NAK NAIK JADI ORG KANAN ANWAR LA , DIA PUN TAK LAMA NAK KEDALAM ,DIA NI PUN KAKI LOMPAT ,ORG KANAN PKR PUN BELAH DIA NAK IKUT , DAH KENA JUBURI BARU TAU , TAPI DIA TAK LAWA , KIRA SELAMAT LA

    BalasPadam
  12. Kepada MPP, aku rasa Nuwar tak lalu nak liwat Saipudiin ni. Memanglah Nuwar pilih yg "JAMBU" tapi mamat ni ada "BATU" Jadi, Nuwar tak hengen kot hehehehe... Sudah2lah tu Pudin oiii... Semua org tau dah dgn Sindrom Penafian korang. PIRAHHH mabukk.

    BalasPadam
  13. Kesian org2 PKR ni. Siang malam asyik penat menangkis 'tohmahan' kpd bossnya yg "hebat" tu walhal mereka sndiri tahu, pemimpin Anugerah Tuhan mereka adlh Penipu nombor Wahid!

    BalasPadam
  14. mungkin pandangan peribadi pihak KY Jelly agaknya...hahha
    liwat tetap liwat!!

    BalasPadam
  15. mana nak letak muka nuar ni sebab semua manusia di dunia ni dah tahu kegemaran nya.......jd kena guna saifuddin binggung ni untuk ubah persepsi manusia di dunia ni...kesian saifuddin...silap hari bulan kalau nuar teringin kat bontot terpaksa saifuddin ni tadah...kahkahkahkah. Lepas tu barulah saifudin tahu dan ngaku yg nuar ni suka tang belakang

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online