BREAKING NEWS

Lee Kuan Yew dan DAP dah lama tahu Anwar kaki liwat...



The cable that deals with Mr Anwar's sodomy case, dated November 2008 and released to The Sunday Age by WikiLeaks, says: "The Australians said that Singapore's intelligence services and [Singaporean elder statesman] Lee Kuan Yew have told ONA in their exchanges that opposition leader Anwar 'did indeed commit the acts for which he is currently indicted'." -Wikileaks

Bila terbaca pendedahan dari Wikileaks ni, saya terfikir satu perkara. Kalau benar Anwar diperangkap untuk disabitkan didalam kes liwatnya dengan Saiful, mengapa dia mudah untuk terjerat? Bukankah Anwar merupakan pemimpin yang paling bijak dan juga dipelihara tuhan jika mengikut definasi dari pengikut Pakatan Rakyat?

Saya boleh ibaratkan seperti ini.., pelanduk tak kenal jerat, itu sebab dia terjerat....tapi pelanduk yg satu ni kenal jerat tapi dia nak masuk juga....apa jenis pelanduk ni?

Lagi satu, mengikut pendedahan didalam Wikileaks tu juga, Lee Kuan Yew sudah sedia maklum tentang perbuatan liwat Anwar. Jadi, jika Lee Kuan Yew sudah tahu akan hal ini, pastinya anak-anak buahnya yang berpartikan DAP di Malaysia pun tahu.

Lim Kit Siang dan juga Lim Guan Eng pasti sudah lama tahu "rahsia" Anwar kerana dua beranak ni sangat rapat dengan Lee Kuan Yew. Patutlah selama ini Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng langsung tak pernah mempertahankan Anwar didalam kes liwatnya.

Cuma Karpal Singh sorang sahaja dari parti DAP yang sanggup menjadi peguam bela didalam kes liwat Anwar. Itupun mungkin kerana dia dibayar dengan jumlah yang lumayan.

Kesimpulannya, yang paling bengap didalam isu liwat ini hanyalah pemimpin-pemimpin PAS dan juga para penganut tegar parti bulan tersebut. Mereka hanya menyondol membuta tuli dibelakang jubur Anwar tanpa sedar bahawa manusia tersebut penuh dengan salah laku maksiat.

Andai kata tuduhan terhadap Anwar ini dibuktikan benar, PAS dan para pengikutnya akan menjadi insan-insan paling bodoh didalam negara dan juga akan diketawakan selama beberapa generasi kerana bermati-matian mempertahankan seorang peliwat tegar seperti Anwar.

Nama saja parti Islam dan kononnya membawa ideologi Islam, tetapi langsung tak menyedari maksiat serta salahlaku yang berlaku didepan batang hidung mereka sendiri.

2 ulasan :

  1. Dah pelanduk ni suka lubang bontot.

    Sebab tu dia tak kisah dengan jerat.

    BalasPadam
  2. @Wake UP! Tidak syak lagi broo...hahaha..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online