BREAKING NEWS

PAS semakin sesat setelah diliwat...


Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali meminta semua pihak supaya tidak lagi membangkitkan isu negara Islam yang selama ini menjadi pegangan parti Islam itu sekiranya menguasai pentadbiran kerajaan pusat. “Benda ini negara Islam sudah tidak ada isu, tak usah nak bangkitkan lagi isu ini".

Inilah yang dinamakan lidah biawak. Demi nak jaga hati kafir DAP dan PKR, PAS telah korbankan perjuangan negara Islam mereka.

Persekedudukan PAS bersama DAP dan PKR nyata telah melemahkan asas perjuangan asal mereka yang mahukan negara ini mengikut acuan Islam.

Tetapi, kini hanya tinggal nama Islam sahaja didalam parti PAS. Jika dibuang perkataan Islam tersebut, PAS langsung tak ada beza dengan DAP dan PKR.

Amat menghairankan, negara-negara luar boleh pula mengiktiraf Malaysia sebagai sebuah negara Islam yang patut dicontohi. Tetapi ada pula segelintir rakyat khususnya pembangkang yang tak mahu mengakuinya.

Semakin sesat jauh ideologi serta perjuangan PAS setelah mereka "diliwat" dan "diperkosa" oleh kafir DAP dan PKR. Apa lagi yang tinggal didalam parti cap bulan ini yang boleh kita harapkan?

Dulu, isu negara Islam dan hudud inilah yang mendorong para berukkera didalam PAS mengkafirkan saudara-saudara muslim mereka didalam UMNO. Kini mereka jugalah yang menolak perjuangan tersebut.

Sekarang ini, rasanya amanat Hadi Awang telah mula kembali balik menghempap keseluruhan pengikut serta pemimpin PAS. Bak kata pepatah, meludah ke langit, akhirnya jatuh ke muka sendiri!

2 ulasan :

  1. Ini bukan untuk menakutkan.

    Tapi inilah realiti yang akan berlaku kalau Pakatan Rakyat diberi kuasa.

    Lihat penindasan yang dilakukan ke atas Melayu di Pulau Pinang.

    BalasPadam
  2. Ini bukan untuk menakutkan.

    Tapi inilah realiti yang akan berlaku kalau Pakatan Rakyat diberi kuasa.

    Lihat penindasan yang dilakukan ke atas Melayu di Pulau Pinang.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online