BREAKING NEWS

KJ bakal jadi Timbalan Menteri Kewangan??? Mesti ramai yang kecewa...


Desas desus mengatakan bahawa Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairy Jamaluddin bakal dilantik sebagai Menteri didalam rombakan kabinet yang dijangka diumumkan akhir bulan ini.

Khabar ini dikuatkan lagi dengan pencapaian beliau yang mencatatkan kejayaan mengagumkan dengan penambahan keahlian Pemuda UMNO seramai 40 ribu orang sehingga kini diatas hasil usaha beliau.

Dua portfolio yang disebut-sebut akan diisi oleh Ketua Pemuda UMNO ini ialah diantara Menteri Belia dan Sukan ataupun Timbalan Menteri Kewangan. Dan dikhabarkan bahawa Timbalan Perdana Menteri juga telah merestui penyenaraian Khairy didalam barisan kabinet negara.

Baca selanjutnya disini...

Wahhh...ini sudah cerita hot. Mesti ramai yang patah hati dan kecewa jika Kj dinaikkan jadi menteri ataupun timbalan menteri. Kalau kecewa dan patah hati tu kira ok lagi lah.., jangan berpatah arang sudahh...

Tapi kira hebatlah juga si Kj ni ye.., dalam masa ramai orang dok hentam dia, tup-tup nama naik juga dalam senarai barisan kabinet Najib. Pakai bomoh kot mamat ni? Ntah-ntah dia jumpa bomoh orang asli masa di Galas hari tu.., siapa tahukan?

Timbalan menteri kewangan tuu.., bukan calang-calang posisi. Tapi mungkin juga sebab Kj pernah jadi penasihat kewangan kepada Tun Lah dulu, mungkin sebab tu lah ada rumors macam ni.

Apapun, gud luck lah pada Kj. Tak tahu nak cakap apa, cakap susah.., tak cakap pun susah. Harap-harap jika dia dipilih didalam kabinet, itu merupakan keputusan tepat dari PM kita.

Kalau nak bantah pun, siapalah kita ni kannn.... Bukan blogger elit yang boleh mencaturkan politik negara punnn..


p/s: Kembali kuatkah UMNO atau makin merudum prestasinya bila Kj jadi menteri? Tungguuuu....

8 ulasan :

  1. mesti ramai berpatah arang nanti.kalau menag PRU mungkin sebab rakyat tak tgk siapa nama menteri bawahan.

    letak dia jadi deputy MOF?habislah semua benda dia jual nanti.ish,sempat lagi nak berdoa ni....

    BalasPadam
  2. Maaf Teman bicara skit, Teman bukan ahli UMNO tapi berjuang demi perpaduan Melayu dan Rakyat.

    Teman tetap tak percaya manusia seperti KJ, Chua Soi Lek, Nazri Aziz sama seperti puak-puak fuckatan. So, DSN jgn silap langkah lagi lantik manusia-manusia hipokrit ini dlm kabinet jika nak menang PRU 13 !!! Itu pesan Teman...

    BalasPadam
  3. Inilah masalahnya dengan UMNO, dah tau biawak hidup masih nak dilantik lagi, kalau dilantik alamatnya bye bye la UMNO...

    BalasPadam
  4. "...seorang yang terbukti didapati bersalah atas salah laku RASUAH oleh Lembaga Disiplin UMNO sebelum hari pertandingan tetapi TIDAK dikenakan sebarang tindakan, hanya sekadar amaran yang masih membolehkan beliau bertanding merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia...."

    ini ape citer???
    timbalan menteri kewangan????
    ha..ha..ha..kelakarnya..
    konpiuss...konpiusss...

    BalasPadam
  5. adey..apalah si najib ni pilih2 yang tu juga...memang umno nak kena jual lepas ni....tunggu!

    i'm no king

    BalasPadam
  6. NAJIB DA TERLELAP.. IKUT PAK DOL LAGAKNYA...TAK DAPAT NAJIB MEREKA KIPAS RM...BUKAN PM... RM ORG MANA? LU ORG FIKIRLA SENDIRI

    BalasPadam
  7. Salam perjuangan saudara ....

    cakap salah, tak cakap salah....bagi saya kita serahkan hal-hal ini kepada kebijaksanaan YAB Datuk Seri najib Razak untuk mencorakkan hala tuju dan kepimpinan kerajaan di bawah pentadbirannya ....

    Apapun, ulasan blog saudara amat menarik....

    Saya dah linkkan blog saudara kat blog saya...moga kita boleh terus bekerjasama di masa depan

    BalasPadam
  8. ayat yang terakhir tu lain macam je bunyinya... haaa...haaa... :)

    det

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online