BREAKING NEWS

Edisi GEMPARRR!!! Pengikut PAS dah sawan khinzir... Bandingkan Wikileaks dengan Al Quran.


Dahsyat betullah penangan pendedahan yang dibuat oleh Wikileaks berkenaan amalan liwat Anwar Ibrahim. Terlampau dahsyat sehingga banyak pengikut PAS tersampuk sawan khinzir.

Saya terbaca didalam satu blog lembu PAS. Katanya rakyat Malaysia khususnya pengikut UMNO lebih percayakan Wikileaks dari percayakan Al Quran. (Baca SINI) Hahaha..memang tak boleh blah betul pemikiran lembu PAS sekor ni.

Itulah tandanya puak-puak karat hijau ni semua dah semakin tak keruan. Ibarat kata, makan tak kenyang..tidur pun tak lena akibat terlampau terkejut bila Lee Kuan Yew kata Anwar memang peliwat.

Kalau ikutkan gaya pemikiran pengikut PAS ni, rupanya dah lama PAS tak percayakan Quran. Mereka lebih percayakan kitab SHIT karya Shahnon dan juga kitab Harakah. Apa yang ditulis kat situ semuanya mereka telan bulat-bulat.

Cuba kalau Wikileaks tu dedahkan skandal Mahathir atau cerita pasal Najib, mesti menyalak tak hingat dunia punyalah para penjumud tegar PAS ni semua. Tapi pasal benda alah ni dedah kes Anwar, maka sawan khinzirlah mereka.

Kan Anwar tu anugerah tuhan..mestilah dorang ni tak boleh terima kenyataan bahawa Anwar sebenarnya anugerah tuhan untuk golongan homoseksual saja.

Kesian mamat yang sawan tu. Patutnya dihantar cepat ke wad mental sebab takut nanti berjangkit kepada orang sekeliling. Bahaya woo penyakit sawan khinzir niii...dia boleh gigit ooo...



p/s: Kesiannnn....dah kering idea gamaknya blogger PAS nak defend Anwar..Sebab tu lah diserang sawan...

15 ulasan :

  1. Mmg tak boleh belah langsung juak2 pas ni. Mcm haram depa punya pemikiran. Apa kena mengena wikileaks tu dgn Quran?

    BalasPadam
  2. Lepas ni nik ajis mesti kafirkan sesiapa yg buat wikileaks tu...err agaknya dia tau ke bianatang apa wikileaks tu? Kahx3

    BalasPadam
  3. Dia ni ingat nama Anwar ada dalam Quran ke? Itu Abu Lahab? Itu kah Anwar Ibrahim?

    Mana lah kitorang tau. Tafsir mana tuan kita ni baca menyamakan Abu Lahab dengan Anwar.

    Kita lebih percaya Anwar dari nama samaran dia dalam Quran. Kami tak tau...

    Kalau camtu celaka lah Anwar. Kita percaya Quran.

    Al Masad
    Binasalah kedua-dua tangan Abu lahab, dan binasalah ia bersama!

    [2 ]

    Hartanya dan segala yang diusahakannya, tidak dapat menolongnya.

    [3 ]

    Ia akan menderita bakaran api neraka yang marak menjulang.

    [4 ]

    Dan juga isterinya, seorang perempuan pemunggah kayu api. -

    [5 ]

    Di lehernya sejenis tali, dari tali-tali yang dipintal.

    Isterinya tu Zizah lah.

    Puas hati ke PAS?

    BalasPadam
  4. @Hahn Bro Hahn..lagi meroyanlah nampaknya puak2 PAS tu...hahahaha...

    BalasPadam
  5. babi kalau disembelih oleh orang PAS, halal dimakan..

    BalasPadam
  6. PUAK2 IJAU OTAK MMG DH KARAT HABIS DAHH. KLU ANTA PEGI WOKSYOP KASI KROM PUN DH X BLEY LG KEHKEHKEH >|D

    BalasPadam
  7. Ahli2 PAS ni dah ada kena penyakit yang tiada ubat..nama penyakit sakit minda...sakit ni yang tak nampak dimata dan tidak dapat dikesan dgn teknologi sekarang...itu yang menjadi susah nak berubat...bila kena penyakit ni bagi orang tu semuanya baik dari kalangan mereka dan yang buruk semua dari bukan adalah kalangan mereka...percaya yang baik dari Allah SWT dan yang buruk itu dari kelemahan manusia itu sendiri..

    P/S: PAS terlompat2 sebab terkena pada pemimpin "Anugerah Tuhan" mereka...

    BalasPadam
  8. Ahli2 PAS ni dah ada kena penyakit yang tiada ubat..nama penyakit sakit minda...sakit ni yang tak nampak dimata dan tidak dapat dikesan dgn teknologi sekarang...itu yang menjadi susah nak berubat...bila kena penyakit ni bagi orang tu semuanya baik dari kalangan mereka dan yang buruk semua dari bukan adalah kalangan mereka...kita harus percaya yang baik dari Allah SWT dan yang buruk itu dari kelemahan manusia itu sendiri..

    P/S: PAS terlompat2 sebab terkena pada pemimpin "Anugerah Tuhan" mereka...

    BalasPadam
  9. Puak puak pas mata naik merah kerana Wikileaks keluar atikel yg betui betui kaw yg bolih meranapkan Pakatan rakyat yg penuh angan angan mat jenin dan pembohong aku sokong Wikileaks hidup Wikileaks.

    BalasPadam
  10. ulamak puaka PAS najis senyap je....dah dapat bala dari tuhan ke atau org yang anugerah dari allah tu dah bagi dia bala pulak.tak sabar nak tgk dia tumbang sakit ke apa ker...bukan apa nak sgt tengok islam dia takat mana....la ni PAS ni byk sgt buat keje mengarut sgt dh....dok dlm masjid mcm dlm disco jer..kafir bole taksir quran dia kata takpa.salah pulak tu...yang muslimah sial peluk nangis nak bagi sokong moral kat cina pulak tu....apa nak jadi la...aku rasa PAS ni elok jual BABI jer

    BalasPadam
  11. ahhaha pas pis pus,,laki ddk umah bini kerja hahahaha itulah PAS..
    ada ke siapa2 kt sini mcm tu?
    siapa cili dia yg rasa pedas

    BalasPadam
  12. Standar PAS PIS PUS bila takleh nak jawab.

    BalasPadam
  13. Teringat Tok N.ajis bagi thumb-up masa Lee Kuan Yu datang ke Kelantan sekarang bila LKY cakap Anwar kaki bontot Tok N.ajis tersungkur tenat kat spital...Udah udah le tu banyak sangat kena liwat minda orang tua nih...bila tuhan nak tunjuk siapa ulama palsu yang sebenarnya....doa satu stadium minta petunjuk semasa era reformasi dah makbul....

    BalasPadam
  14. Tengok si khinzir berposing tu teringat muka Kit Siang dgn Guan Eng!

    BalasPadam
  15. BIARKAN PAS TERJUN DENGAN LABUNYA....BIARKAN DEPA HANYUT DENGAN DUNIA KEBODOHAN MEREKA....YG PENTING KITA JANGAN IKUT PERANGAI MEREKA....INILAH BALA DAN MALAPETAKA YANG DITURUNKAN ALLAH KE ATAS SELURUH PENGANUT PAS TERMASUK SI WALI KESAYNGAN MERAKA.....NAJIS...MEREKA DITIMPAKAN KEBODOHAN YANG TIADA TOLOK BANDINGNYA OLEH ALLAH SAHINGGA IANYA TIDAK LAGI MAMPU DIPERBETULKAN OLEH MANUSIA BIASA DI MUKA BUMI INI.....KECUALI DITURUNKAN NABI DAN RASUL LAIN SELEPAS KEWAFATAN NABI MUHAMAD S.A.W UNTUK PERBETULKAN MEREKA....ITU PUN BELUM TENTU BERJAYA...KERANA MEREKA LEBIH PERCAYA WALI SELIPAR MEREKA.....DAN YANG PASTI MEREKA TERUS BERADA DALAM KEKELIRUAN YANG NYATA.........AMIN..AMIN... TAKBIR

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online