BREAKING NEWS

Edisi 18PL !!! Nik Aziz sudah setaraf dengan Paderi ????

Tengah teropong apa tu Pok Nik ?

Kita tak pernah dengar ada hamba Allah yang boleh mendapat wahyu secara terus dari Allah selepas kewafatan baginda Rasulullah saw.

Apatah lagi manusia yang ada pada zaman ini mendakwa boleh mengetahui dosanya sendiri atau dosa orang lain telah diampunkan oleh tuhan hanya dengan bersembahyang istikharah.

Tak logik jika hendak dikatakan bahawa ulamak pada hari ini boleh mendapat wahyu dari tuhan. Tambah-tambah pulak wahyu diturunkan pada seorang berstatus ulamak politik seperti Nik Aziz yang kerjanya memecahbelahkan perpaduan ummah.

Tambah mustahil lagi jika ulamak politik ini mengaku dapat menjadi perantara untuk mengetahui tuhan mengampunkan dosa seseorang pelaku maksiat ataupun tidak.




Jika benar apa yang didakwa oleh Ustaz Saidi Hussin tentang Nik Aziz yang dapat mengetahui dosa seseorang diampunkan ataupun tidak ini, ia bermakna Nik Aziz bukanlah manusia yang biasa-biasa.

Nik Aziz sudah tergolong menjadi manusia luar biasa seperti Ayah Pin dan juga rasul melayu Kahar. Ingat tak lagi bagaimana Ayah Pin dan Kahar yang mengaku mendapat wahyu dari langit dan mampu berkomunikasi denga tuhan? Apa bezanya dengan Nik Aziz sekarang ini?

Patutlah selama ini Nik Aziz berkata bahawa negeri pentadbirannya adalah negeri Tadahan Wahyu. Rupa-rupanya dia mahu memberitahu rakyat Malaysia yang dialah manusia penerima wahyu tersebut.

Persoalannya, Nik Aziz terima wahyu dari siapa? Mustahil dia terima dari Allah kerana tiada manusia lain boleh menerima wahyu selepas kewafatan Nabi Muhammad saw.

Mungkin Nik Aziz terima wahyu dari syaitan barangkali? Siapa tahu kann?


p/s: Memang betullah bahawa PAS itu adalah parti ajaran sesat....

12 ulasan :

  1. Pok Nik ada mukjizat besar tu MPP! kalau nak cuci dosa ... kena buat appointment!

    BalasPadam
  2. @Gelombang Wangsa Maju Kena bayar pengeras tak bro..? Tak pun kena minum air rebusan selipar jamban dia dulu baru boleh hapus dosa...hahahahaha

    BalasPadam
  3. 5.العلماء بالحسد, Perlu diketahui bahwa tidak ada jaminan, seseorang yang telah menjadi ulama kemudian secara otomatis akan terbebas dari api neraka. Golongan terakhir, sebagaimana yang disebutkan oleh Nabi, adalah para ulama yang terbersit sifat hasud di hatinya. Pada umumnya, justru ulama-lah yang paling beresiko terserang penyakit hasud. Demikian itu karena tujuan hidupnya bukan untuk akhirat, tapi kemegahan dunia belaka.CELAKA KEATAS PENGHIANAT UGAMA DAN BANGSA>>>Nik aziz nik mati yang celaka dunia dan akhirat

    BalasPadam
  4. Hamba amat keliru dengan gelagat2 manusia sekarang ini... kita ada kitab dan kitab itu ada la kitab Al Quran yg harus di ikuti tapi sayang ramai d antara manusia sekarang semangkin tinggi amalannya semangkin lupa pada dirinya sebagai manusia biasa yg bukannya nabi.

    BalasPadam
  5. Dunia sudah akhir zaman. Ulama macam ini akan timbul macam cendawan.Ada manusia mengaku nabi, rasul dan berbagai2 lagi.Mungkinkah Nik Aziz dikalangan manusia seperti ini. Adakah ini yang dipanggil DHajal diakhir zaman yang turun dimana Nabi Isa akan datang menentang mereka2 ini.Atau Imam Mahadi yang akan datang menentang mereka.Sanggupkah Nik Aziz menentang Imam Mahadi nanti?

    BalasPadam
  6. Nik Ajis itu ALLAH, tuhan semasta alam! Memang benar dosa adun PAS sudah dimaafkan oleh Allah, sebab berita gembira ini diberi athu direct kepada Nik Ajis! "Tanpa Ragu-Ragu Nik Ajis Itu Allah"

    BalasPadam
  7. Memang benar Nik Ajis sudah setaraf dengan paderi kerana berkuasa mengampunkan dosa orang lain. Hanya dengan sembahyang isytikarah tup tup dapat wahyu dari ALLAH. Aduh apa dah jadi dengan dunia, ulamak-ulamak pun dah tak takut dengan Allah...

    BalasPadam
  8. N ajis N agis...apa dah kau buat...sampai penyokong fanatik Parti Angguk Saje ikut apa yg keluar dari mulutmu yg busuk. Itu lah hasil yg telah kau lakukan selama ini....ketaui oleh mu bahawa penyokong mu tu bodoh dan tuli..tak tahu nilai yg benar dan dusta.....mu lak kepala pembohong dan pelacur ugama Allah untuk kuasa politik.....TAUBAT lah hari dah semakin senja...gunakan lah hari-hari yg semakin pendek untuk melakukan memohon keampunan dan kemaafan kepada semua umat Islam di malaysia dan lakukan taubat nasuha atas apa yg telah keluar dari mulutmu

    BalasPadam
  9. Pope N.ajis ka Popia N.ajis...CELAKA punya orang sekor ni...semakin melampau si tua ni..

    BalasPadam
  10. apasal korang nak marah2 sangat kat tok guru tu?hbs tu korang suka la negara malaysia nie jadi mcm negara amerika tu?smua berpakaian xsenonoh sekarang nie,lebih2 lagi artis...smua nie bwh pimpinan sape?pM yang kamu agung2kan...kata malaysia negara Islam,Islam apa camnie,dah macam negara kafir aku tengok..

    BalasPadam
  11. anon 13:33,

    cepat2la hang pi mintak tok guru tengok2kan kalau2 hang dah diampunkan Allah ka dak? satgi hang mai masuk habaq balik lepaih hang tau! kami tunggu berita dari hang!!

    yg lain2 tak penting. pasai pakaian artis ka, accident ka, spa urut yg banyak di selangor ka, gay penang ka, kelab nyanyi2 di kedah ka, patung2 buddha terlentang, meniarap, terduduk, tercacak di tumpat nu ka apa ka..yg penting hang selamat mcm adun yg dah tok guru kata dah terampun tuh!!
    cepat! cepat! nanti hang telepaih gerabak plak!!

    *hari2 kita solat mintak direct dgn Allah SWT tapi ada orang tak yakin dgn solat dia sendiri, terpaksa pakai 'perantara' plak!!! Na'uzubillahiminzaalik!!!!

    BalasPadam
  12. yang patung2 buddha kat tumpat tu dibuat sejak bila??cuba hang pi check jap...bukan ker masa bN yang kau agung2kan sgt tu memerintah kelantan time tu??kelab2 malam kat kedah tu terbina sejak bila??hang pi check...sejak bN ko tu yang memerintah...pas memerintah kedah baru beberapa tahun nie...cakap macam tak de otak..aku tak pernah dengar pun to guru tu kata dia terima wahyu ker...dia tu pengantara ker...semua tu fitnah semata2...ko tau apa dosa fitnah kan?dan aku xlayak cakap pasal dosa2 nie,sebab aku hanya hamba Allah yg lemah...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online