BREAKING NEWS

Anwar kena sawan bila Indon kalah dengan Malaysia 3-0.


Bravoo!!! Tahniah kepada pasukan Malaysia kerana berjaya menewaskan pasukan kesayangan Anwar 3-0. Dikhabarkan, Anwar berguling sambil pegang bendera didepan rumahnya tadi sebagai protes kekalahan pasukan Indon kepada Harimau Malaya.

Dengan hanya bersinglet dan berkain pelekat, Anwar diberitakan berbaring sambil memegang bendera Indonesia sebelum berjaya dipujuk dan ditenangkan oleh Azmin. Aikk? Kenapa Azmin? Mana Wan Azizah?

Sebenarnya, Kak Wan dikatakan menyokong kuat pasukan Malaysia dan mengejek Anwar setiap kali pasukan negara menjaringkan gol. Ini yang menyebabkan Wan Azizah tak dibenarkan memujuk Anwar yang merajuk.

Dan Azmin terpaksa dipanggil bagi mententeramkan Anwar yang meroyan sakan bila pasukan kesayangannya kalah, ditambah pulak dengan ejekan dari Wan Azizah. Inilah yang menyebabkan hati Anwar bertambah lara.

Macam mana pun, padan muka Anwar kerana Malaysia menang. Dulu bukan main Anwar dan geng nya menghasut rakyat Indon supaya membenci negara. Dan nama Malaysia selalu diburukkan oleh Anwar jika dia berkunjung ke Jakarta.

Terima kasih pemain-pemain bolasepak Malaysia kerana menolong jutaan rakyat negara ini membalas penghinaan Anwar dengan mengalahkan pasukan Indonesia. Kemenangan ini amat berharga buat semua yang anti kepada Anwar!

Pasukan Harimau Malaya..., korang memang superb! Semoga korang berjaya menang di stadium Bung Karno nanti. Seri pun jadilah. Bawa pulang piala untuk kita hempukkan keatas kepala pengkhianat negara si Anwar Ibrahim!

Hidup Harimau Malaya!!! Malaysia Bolehh!!! Anwar pun bolehhh.....boleh blahhhh!!!

8 ulasan :

  1. Kekekeke...lawak la artikel lu bro..tapi mmg menarik. Anwar mmmg patut kena hempuk dgn piala suzuki nnt. Kalau boleh, kita hempuk dia dgn motor suzuki sekali.

    BalasPadam
  2. hahahahahaha lawak..lawak..aku ade byk suzuki kapchai utk dihempuk kat atas kepala nuar brahim.

    BalasPadam
  3. hahahahaha... aku nak tolong hempuk bleh x?...

    BalasPadam
  4. @Tanpa Nama Jom kita hempuk ramai-ramaiii...yihaaa...

    BalasPadam
  5. nuar dah ada jawapan, Malaysia main laser. Macam Pok Nik Kata takde makna piliharaya di PRK Tenang kerana tidak bersih. Di Galas BN bawa duit berguni.

    Cakap pada nuar, dahlah tu. Nanti bila main kat indon, laser balek pemain Malaysia.

    agbr47: Mesti nak ada jawapan sebelum bertarung guna kalau-kalau kalah.

    BalasPadam
  6. huhuhuu...gua pon ada suzuki....tp tinggal caburator suzuki aje... agak2 leh hempuk x?

    BalasPadam
  7. @Tanpa Nama Boleh saja broo...hempuk dengan carburetor lagi sedap...lagi sedap kalau suruh kumpulan carburetor dung hempuk sambil menyanyi lagu tunjuk punggung....hahahaha...

    BalasPadam
  8. Anwar memang boleh. Membontot sesuka hati sewaktu ke luar negara.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online