BREAKING NEWS

Saifudin meroyan kata PKR parti terkuat di Malaysia..


Apaaaa? PKR bakal jadi parti terkuat di Malaysia?? Memang sah si Saifuddin ni dah meroyan hilang akal.

Kita fahamlah dia sebenarnya nak bodek Anwar di Perhimpunan Rapat Keadilan.., tapi agak-agak lah sikit buat kenyataan tu Saifuddin oii...

Macam mana nak jadi parti terkuat kalau masalah dalaman PKR sendiri pun Anwar tak mampu nak selesaikan? Dan macam mana Anwar nak selesaikan masalah PKR kalau masalah peribadi dia sendiri pun huru hara?

Jadi, kenyataan Saifuddin ni jelas merupakan jurus membodek tahap tertinggi yang ditujukan kepada Anwar. Mungkin Saifuddin ada hati nak jadi coffe boy baru Anwar kot? Tu yang bodek tak ingat dunia..

SHAH ALAM 20 Nov - Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN), Saifuddin Nasution Ismail yakin parti akan bertambah mantap dan kukuh selepas selesai proses Pemilihan Pimpinan Pusat 2010 yang akan berakhir hujung minggu ini dan seterusanya akan menumpukan seluruh tenaga dan perhatian kepada agenda memenangi Pilihan Raya Umum Ke-13.

Bercakap kepada lebih 2,000 penyokong dan anggota parti dari seluruh negeri Selangor di sini semalam pada perhimpunan 'Rapat KEADILAN: Anwar Pengemudi Zaman', Saifuddin berkata episod di mana bekas calon Timbalkan Presiden, Datuk Zaid Ibrahim meninggalkan parti bukan melemahkan parti malah akan memberi suntikan semangat serta merapatkan saf perpaduan di kalangan anggota.

"Selepas pemilihan MPP (Majlis Pimpinan Pusat) nanti, insyaAllah Parti Keadilan Rakyat akan muncul sebagai parti yang terkuat di Malaysia. Sejak dua tiga bulan alu kita menjadi tumpuan media terutama media milik Umno-Barisan Nasional disebabkan pemilihan ini. Mereka kecam dan serang kita hari-hari dan kata parti kitakan berpecah kerana pemilihan.

Walaupun saya tidak bersetuju dengan RTM, TV3 dan akhbar milik Umno saya berterima kasih kepada mereka kerana telah membantu mempopularkan lagi KEADILAN di kalangan rakyat Malaysia.


p/s: PKR boleh jadi parti terkuat di Malaysia...., kuat kencing, kuat meroyan dan kuat "liwat"....Kah kah kahh...

2 ulasan :

  1. DIN PUDURAYA NAK AMIK ADVANTAGE DLM KECELARUAN FUCKATAN LA BRO. KES EHEM2 DIA PON X SELESAI LAGI KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Kah! kah! kah!

    Hoi Din Puduraya, sedar ka apa yg hang cakap ni?

    Hang nak buat lawak pun berpada pada la... tapi... memang lawak.

    Yg keluar mengundi pemilihan pun hanya 7% ada hati nak jadi parti paling kuat.. ha ha ha memang kuat..... KUAT MAIN JUBUR ha..ha...

    Punaisihat PKR pun dok pening pi balik mahkamah, lawyer benggali pun dok cirit, cari jalan dok tangguh kes. kalau berani dan rasa kuat teruskan bicara kes nuar tu jangan asik tangguh jer...

    Baru boleh buktikan parti kuat ha...ha...ha...

    ATAU

    Baru tau langit tu tinggi ka rendah
    Baru tau musibah main jubur....

    Nabi tak mengaku umat beb....
    Hampa pulak dok sanjung panglima jubur ni.

    ceh!!!! buat malu jer... cakap tak tengok cermin....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online