BREAKING NEWS

Edisi Gambar!!! Nik Aziz lebih minat Kungfu Shaolin dari Silat melayu..


Pemimpin-pemimpin UMNO kebanyakannya mendekatkan diri dengan Persatuan-persatuan Silat di seluruh negara. Malah baru-baru ini, TS Muhyidin sendiri dianugerahkan gelaran Ulul Amri Keempat Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia (PSSLM).

Tetapi, itu bagi pemimpin-pemimpin yang benar-benar melayu. Bagaimana pula dengan pemimpin yang tak bangga jadi melayu? Seni mempertahankan diri apakah yang menjadi pilihannya?

Tak tahulah bagi pemimpin lain, tetapi Nik Aziz yang sebelum ini mengaku tak berbangga dengan status melayunya, lebih cenderung kepada seni beladiri kungfu Shaolin.

Mungkin apabila Nik Aziz melihat gaya kungfu Shaolin ini, dia tak perlu lagi memikirkan untuk berbangga dengan bangsa keturunannya sendiri.

Mungkin dimata Nik Aziz, kungfu Shaolin ini lebih hebat dari Silat Melayu seperti Gayung, Cekak, Lincah dan pelbagai lagi. Sebab itulah dia tak bangga dengan melayu gamaknya...












*Kredit to Effa Rania.


p/s: Anwar pulak suka seni mempertahankan diri jenis apa yee..?

1 ulasan :

  1. Silat anwar??

    Tentu dia suka silat 'cekak'.. jenis kemut keliling ...

    Silar Cekak Lubang Kunyit ...

    Hempok sahaja kepala si juburi tu .. hidup menyusahkan orang !!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online