BREAKING NEWS

Gerakan Anti Liwat ditubuhkan di Sarawak..


Syabas diucapkan kepada kumpulan anak muda yang menggerakkan "Gerakan Anti Liwat" di Sarawak. Syabas juga kepada rakan blogger Sarawak yang berusaha mendedahkan tembelang pengkhianat negara si Anwar Ibrahim ini.

Nampaknya Anwar tak akan mampu menerobos masuk ke Sarawak dengan mudah. Rakyat Sarawak bukan mudah untuk Anwar "kencing" dengan janji-janji hapraknya.

Satu negara dah tahu tentang sikap serta peel Anwar yang sebenar. Anwar janji setinggi langit pun tiada siapa dah nak percaya dahhh....

Dikabarkan sebanyak 8000 t-shirt sedang diedar secara percuma mulai hari ini, oleh ahli -ahli gerakan yang menggelarkan diri mereka sebagai “Gerakan Anti-liwat”.

Kumpulan anak muda yang bergerak secara senyap, dan memiliki rangkaian di bandar-bandar utama seperti Kuching, Sibu, Mukah, Bintulu dan Miri sedang melancarkan gerakan menggedar T-shirt tersebut secara aktif.

Tidak diketahui, apakah kumpulan anak muda tersebut mewakili parti komponen BN negeri. Begitu juga tentang sumber kewangan mereka?

Yang pasti, difahamkan gerakan tersebut telah aktif secara senyap di Kuching sejak Ogos lalu.

Apakah mereka akan buat ‘pertunjukan’ di Miri pada 23 Oktober nanti, sempena menyambut kehadiran Anwar?

Anwar dan pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat dijangka hadir di "Pelancaran Jentera Pakatan Rakyat Miri" pada 23 Oktober 2010 (sabtu). Pelancaran tersebut akan diadakan di rumah Dr Teo, Lot 349, Jalan Tanjong.

Sumber dari rakan Melanau Blogger.

3 ulasan :

  1. Mohon promise blog kami. Terima kasih.

    - Galas untuk BN -

    BalasPadam
  2. jagan lupa dengan sibu. mampus kau anwar.

    BalasPadam
  3. Bro.. apa kata kita import puak ni mai kat Pmtg Pauh ?? baru gempak habih...atau kita sponsor baju nih kat perwakilan PKR Nov ni?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online