BREAKING NEWS

PANASSS!!! Pendedahan barisan Dream Team Anwar untuk menerajui PKR...


Presiden: Anwar Ibrahim

Timbalan Presiden: Azmin Ali

Naib Presiden: Dr. Mansor Othman
Dr. Lee Boon Chye
R. Sivarasah
(Wakil dari Sabah/Sarawak)

Naib Presiden (yang dilantik)
Fuziah Salleh
Chua Jui Meng
Sorang dari Sabah/sarawak

Ketua wanita: Zuraidah

Ketua AMK: Rafizi Ramli

Inilah yang digembar gemburkan dikalangan penyokong tegar Anwar sebagai barisan Dream Team Anwar untuk menerajui PKR. Sangat menarik dan sangat licik permainan Anwar didalam pemilihan PKR kali ini.

Inilah juga salah satu sebab mengapa Wan Azizah dan juga anaknya Nurul Izzah bergabung menentang Azmin serta menyatakan sokongan kepada Zaid Ibrahim. Dan Nurul sendiri telah bersedia untuk bertanding bagi jawatan Naib Presiden PKR bagi menidakkan pengaruh total Azmin jika dia ditakdirkan menang.

Satu perkara penting yang patut dilihat disini ialah, untuk menghalang Nurul Izzah dari memenangi kerusi Naib Presiden, Azmin harus memenangkan Fuziah Salleh walaupun sebelum ini Azmin diketahui mempunyai hubungan buruk dengan Fuziah.

Menghalang Nurul Izzah juga bermakna menghalang Zaid Ibrahim kerana Nurul menyokong Zaid di jawatan Timbalan Presiden yang juga ditandingi oleh Azmin. Suka ataupun tidak.., jika Azmin mahukan kemenangan, Fuziah harus diangkat namanya sebagai Naib Presiden oleh Azmin.

Dan seperti kata Zaid semalam, Anwar pasti akan mengumumkan untuk bertanding bagi jawatan Presiden PKR disaat-saat akhir. Sekarang ini, semua penolakan Anwar cumalah satu lagi sandiwara klasik dari MP Permatang Pauh ini.

Anwar sekarang dikhabarkan sibuk mencatur strategi bagi memastikan kemenangan calon-calon Dream Team nya ini terjamin. Selepas itu barulah dia akan muncul untuk menawarkan diri bertanding.

Seperti yang pernah saya katakan dulu, Pemilihan PKR kali ini bukanlah satu pemilihan yang biasa. Ianya merupakan medan tempur untuk menentukan siapa paling berkuasa diantara kem Wan Azizah dan juga kem Anwar di dalam PKR!

2 ulasan :

  1. kem laki lawan kem bini.

    BalasPadam
  2. Memang sesuai pun team dream anuat Kaki Jubur ada Kaki fitnah ada Kaki Pukul orang pun ada.Selebih Pelakon Tambahan.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online