BREAKING NEWS

Totok PAS merestui anugerah Father Joseph LGE...


Itu pun nak bising ka? Heboh melalui sms disana-sini cerita Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng mendapat anugerah “Father Joseph” dari Gereja St. Anne, Bukit Mertajam semalam kerana telah menyumbangkan dana kepada Gereja tersebut.

“Apa ni?? Kata hendak ikut Khalifah Omar Abdul Aziz..apa dah jadi?” bunyi sms tersebut..
Yang pekak dan bangang sebenar-benarnya adalah mereka-mereka yang memulakan sms tersebut. Lim Guan Eng tu bukannya berugama Islam, suka dialah hendak menerima anugerah dari pihak agama mana pun..

Jika ada orang PAS yang terpengaruh dengan sms tersebut..Ingat..Mursyidul AM PAS, Tuan Guru Nik Aziz pun pernah melawat gereja, dipuji oleh pihak gereja malah turut memberi sumbangan peribadi beliau kepada pihak gereja.




Tu dia.., ini bukan cobaannn, ini betul-betullll ! Jangan tak percaya pula dengan apa yang anda baru baca kerana inilah kenyataan tentang betapa taksubnya pengikut totok PAS terhadap kegilaannya kepada Lim Guan Eng.

Jika mereka sanggup mengangkat seorang kafir harbi seperti Lim Guan Eng setaraf Khalifah Umar, mereka juga sebenarnya tiada masalah untuk memuja Lim Guan Eng sebagai seorang Father Joseph pula.


Dan pastinya tidak menjadi masalah untuk pengikut-pengikut totok PAS ini terus melakukan amalan berdoa pada ketika khutbah Jumaat untuk Father Joseph pujaan mereka selama ini seperti sebelum ini di masjid-masjid sekitar P.Pinang.

Inilah yang terjadi di akhir zaman ini. Orang-orang yang mengaku lebih tulen keislamannya dari orang lain hanya kerana mereka menganut ajaran parti bulan, sanggup bertuankan dan wala'kan seorang Father Joseph hanya semata-mata kerana kuasa dan kedudukan.

Mereka sanggup berbuat apa sahaja untuk kafir asalkan nafsu dendam dan hasad dengki mereka dipenuhi. Jika semua ini bukan dinamakan sesat.., apakah ada ayat yang lebih tepat untuk digunakan pada para totok PAS ini???

11 ulasan :

  1. Totok hampas ni bknnya sesat..tapi ni dh masuk kategori buta perottt. Ptuiiihhh.

    BalasPadam
  2. Sebenaqnya dia maksudkan Nik Ajis pun patut dapat gelaran Father Joseph jugak. Nik Ajis pun bagi sumbangan jugak apa kat gereja..Ntah2 dah dapat dah tapi sengaja tak dihebohkan..harap MPP tolong siasat.

    BalasPadam
  3. PUAK UMNGOK DAH TAKDAK MODAL SAMPAIKN ISU MCM NI PUN DOK JAJA MERATA..KORANG DENGKI KOT PASAL NAJIBTUYA TAK DAPAT ANUGERAH FATHER MCM LGE? UMNGOK...UMNGOK...SAMPAI BILA LA KORANG NAK SEDAR NI WEII? BODOH DARI DULU KINI DAN SELAMANYA..KAHKAHKAH.

    BalasPadam
  4. zackbutudanial

    HANG YG BANGGANG TAU TAKKKKKKKK

    BalasPadam
  5. Zackdanial taulah khalifah hang dah dah dpt anugerah mulia. Kami tau hang amat bangga. Jgn risau umat Muhammad yg lain tak jeles. Moral of the story kafir harbi nilah pujaan puak-puak hamPas.

    BalasPadam
  6. zackdanial KO PUN KAKI MAKAN BAKUT TEH KA.. BASTARD.. BODO.. TAK SEDAR DIRI.. KOLAH MELAYU LAHABAU BODO TAK BOLEH DIAJAR.. ORG2 MELAYU MACAM KO NI TAK PAYAH DOK MALAYSIA PI DUDUK CHINA KE INDIA.. BASTARDDDDDDD!!!!!

    BalasPadam
  7. zack danial & lain2...
    Peringatan Rasulullah sebelum wafat baginda,tentang keadaan umat Islam yang akan berpecah.Mereka lebih suka tidur sebantal dengan kafir harbi, kafir yang terang-terang menolak dan menentang Islam. Sedangkan bersekongkol dengan kafir harbi itu suatu kemungkaran.

    fikir2kan...

    BalasPadam
  8. Bila N.AJIS restu Christian Herald guna nama ALLAH dan derma kat Church maka MEREKA CUBA yakinkan Allah mereka ada BAPAK, ADA ANAK,ADA HANTU HOLI setaraf dengannya dan ZACKDANIAL merestuinya tak bole denied ZACK.

    BalasPadam
  9. Laaaa hidup lagi ker Zack danial@jack daniel@lorg reid ni... ingatka dah mampos ka....takkan yang tu hang tak dapat pikiaq kot atau hang ni jenis spesis bewaks...OOOOOOO LUPA HANG MEMANG SPESIS BEWAKS PUN MCM DAPIGS DAN HAMPAS KEKKEKEKEKEKE....

    BalasPadam
  10. Zekdaneal ni sebenarnya GILA...Orang gile macam ni jangan dilayan,biar die merapek sorang-sorang...

    BalasPadam
  11. mcm biasalah kalau kita org lihat komen dari cai2 pembangkang bahawa semuanya tiada isi.. yg ada cuma cai maki.. kenapa? kerana otak mereka sudah disi dgn perkara yg tidak betul dan karut marut.. so bila kita mendedahkan kesesatan bos mereka.. mereka x dpt kata apa2.. cuma meroyan tak tentu pasal je..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online