BREAKING NEWS

Nik Aziz sebagai Ikon Bapa Perpaduan ???

N Balasubramaniam

JERANTUT, 3 Ogos: Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) mahu Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dijadikan ikon Bapa Perpaduan Malaysia atas keupayaannya memerintah secara adil di negeri Kelantan.

Di samping itu, beliau yang juga Menteri Besar Kelantan memainkan peranan yang penting dalam usaha menyatukan kepelbagaian kaum dalam Pakatan Rakyat, kata Timbalan Pengerusi DHPP Pusat, N Balasubramaniam

Apaaa...? Nik Aziz sebagai Ikon Bapa Perpaduan ???? Mesti si Balasubramaniam ni tengah lalok bila kata nak Nik Aziz jadi bapa perpaduan.

Orang tua nyanyuk Nik Aziz ni hanya layak dijadikan bapak setan saja. Perpaduan apanya kalau kerjasama sesama Islam pun dia tolak bulat-bulat semata-mata sayangkan si peliwat Parti Kencing Rakyat dan juga kafir harbi DAP?

Kalau nak kata Nik Aziz satukan pelbagai kaum dalam negara, kaum mana yang dia dah satukan? Kaum setan laknatullah kot? Sedangkan bangsa dia sendiri di Kelantan pun dia biarkan merempat dan juga mengemis sampaikan terpaksa duduk dalam reban ayam dan bangsal lembu, ni kan pula nak jaga kaum lain dalam negara.


Hal asas seperti air minum di Kelantan pun tak mampu Nik Aziz selesaikan walhal syarikat air Kelantan tu adalah 100% dibawah kelolaan PMBK dimana Nik Aziz yang jadi kepala. Dah berapa lama rakyat Kelantan dok minum air hanyir dan busuk yang dibekalkan oleh kerajaan negeri PAS sedangkan Nik Aziz bagus punya minum air bersih.

Jadi apalah mangkuk hayun penyokong PAS ni nak kata bahawa wali terompah ni layak diangkat sebagai bapa perpaduan? Kalau bapa perpaduan dengan setan mungkin boleh.., bapa perpaduan dengan pengkhianat negara pun boleh jadi dan bapa perpaduan dengan saki baki komunis lagi tepat.

Tapi kalau nak kata bapa perpaduan kaum dan bangsa didalam negara, politician Haprak lagi mengarut seperti Nik Aziz langsung tak layak !

5 ulasan :

  1. Nik Ajis bapa perpaduan? Nak muntah bila aku bayangkan..sapalah mamat bangang yg cadangkan ni yee...

    BalasPadam
  2. NIK aziz boleh jadi bapa perpaduan...perpaduan kepada seluruh terompah2 dan selipar2 jamban seluruh dunia...hahahaha

    BalasPadam
  3. PERPADUAN APA TIADA PERPADUAN DALAM KAMUS HIDUP NIK AZIZ YG CAKAP TU BUTA DAN PEKAK KE PERPADUAN APA LU TAK TAHU LU DUDUK DIAM BANGANG PUNYA ORG.

    BalasPadam
  4. Nik Aziz bukan bapak perpaduan tapi dia adalah bapak syaitan.

    BalasPadam
  5. BETOI TU TUAH !! PERPADUAN DIANTARA KASUT2 KAYU DI MELAKA YANG NYONYA2 PAKAI DENGAN KASUT KAYU ORANG KELANTAN GUNA PI JAMBAN.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online