BREAKING NEWS

Totok PAS mahu Nizar berukkera jadi Perdana Menteri !!!



Satu POLL atau pungutan suara telah dijalankan didalam blog totok PAS yang agak popular bagi memilih siapa yang layak menjadi Perdana Menteri jika Anwar tidak layak. (RUJUK SINI)

Didalam blog tersebut juga memuatkan undian untuk menentukan siapakah pengganti bagi Khalid Ibrahim jika PAS berjaya menguasai Selangor selepas PRU13.

Hasil undian tersebut menunjukkan bahawa ramai totok PAS memilih Nizar berukkera tiga suku dari Perak sebagai wakil PAS yang paling layak untuk jadi Perdana Menteri Malaysia suatu hari nanti.

Manakala di Selangor, Khalid 'the father' Samad telah diangkat oleh totok-totok PAS untuk menggantikan Khalid Ibrahim yang kini semakin kaya dari hasil keuntungan projek pasir di Selangor.

Inilah mentaliti dan juga pemikiran totok-totok PAS yang bertali perut hijau didalam memilih pemimpin mereka. Mereka bukannya menilai melalui sudut pemikiran yang matang, tetapi mereka memilih melalui kepala lutut.

Apa yang ada pada Nizar yang hanya terkenal dengan kesetiaannya menjadi kaldai Nga dan Ngeh di Perak? Apa juga hebatnya Khalid Samad selain dari cita-citanya menjadi pastor terunggul di Selangor?

Jika inilah gaya pemikiran serta corak penilaian singkat totok-totok PAS sekalian, maka tak hairanlah mereka selama ini selalu diperbodohkan oleh pihak kafir Harbi di arena politik Malaysia.

Dan ini juga menunjukkan bahawa mereka akan selamanya berada dibawah kawalan parti rasis dan chauvinist DAP akibat dari ketidak mampuan akal mereka untuk menilai perkara yang baik!

2 ulasan :

  1. cuba ngkau orang tengok muka nizar komunis tu!
    muka kurang ajarrr!
    muka penipu pembohong!
    macam muka org pasik munapik!
    nampak sangat bermuka muka depan manusia!
    muka penipu pembohong!

    BalasPadam
  2. Salam Perjuangan,

    Terima kasih atas sokongan MPP. Lawan tetap lawan, walaupun blog KALAM TIMUR telah disabotaj oleh blogger fuckatan!!!

    Gerakan Timur adalah kesinambungan perjuangan KALAM TIMUR!!!

    Allahuakbarrrr!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online