BREAKING NEWS

Projek Mega menipu rakyat oleh DAP.


Pemimpin DAP Selangor menjelaskan bahawa penarikan semula sokongan ke atas ahli majlis perbandaran Klang, Tee Boon Hock dilakukan kerana beliau didapati menipu mereka.

Pada 28 Julai lalu, setelah akhbar harian bahas Inggeris, the Star melaporkan seorang ahli majlis telah menyalah-gunakan kepala surat dan cop rasmi, exco Selangor, Ronnie Liu bagi mendapatkan kontrak berjumlah RM1 juta untuk 20 syarikat, pemimpin DAP negeri itu bersatu menyokong Tee.

Sidang media Tee bagi menjelaskan dan menafikan dakwaan itu dihadiri oleh pengerusi DAP Selangor, Ean Yong Hian Wah, timbalannya, Tony Pua, exco kanan Selangor, Teresa Kok dan juga Liu.

Bagaimanapun keesokan harinya, jawatankuasa disiplin DAP mengumumkan bahawa mereka akan menyiasat dakwaan berkenaan dan diikuti oleh kenyataan Liu bahawa laporan polis akan dibuat ke atas Tee.

Pada hari berikutnya, negara dikejutkan apabila jawatankuasa disiplin parti itu terus memecat Tee atas dakawaan ahli majlis itu mengeluarkan surat sokongan kepada sebuah syarikat di mana anak lelakinya adalah seorang pengarah bagi mendapatkan kontrak.



Kini semakin terdedah sedikit demi sedikit bahawa semua pemimpin DAP adalah PENIPU dan PEMBOHONG !!

Father Joseph Lim Abdul Aziz dan gerombolan DAP di P.Pinang sibuk BERBOHONG kepada rakyat kerana mahu menyonglap semua hak melayu dan juga tanah-tanah negeri.

Ronnie Liu dan DAP di Selangor pula secara diam-diam mengikis duit rakyat melalui kerajaan negeri serta BERBOHONG dan BERPURA-PURA baik dihadapan rakyat Selangor.

Begitu juga Ngeh dan Nga bersaudara di Perak yang tak habis-habis MENIPU dan menyusahkan rakyat bersama beruk peliharaan mereka iaitu si Nizar TriStar.

Ini menunjukkan bahawa mereka semua ini memang tak tahu mentadbir negeri dengan baik dan adil. Mereka cuma mahukan kuasa untuk mengkayakan kroni dan poket mereka sendiri.

Ini baru mentadbir dua tiga negeri, cuba bayangkan jika saki baki komunis ini diberi mandat untuk mentadbir negara. Pastinya hancur Tanah Melayu ini diporak perandakan oleh kaum ultra kiasu ini !

7 ulasan :

  1. klau dh komunis + rasics..memang bangsat...

    BalasPadam
  2. PR terutama pas dan pkr bacul kpd DAPIG..orng melayu kene buli kt penang diorng bleh wt bodo je..hahaha.. terbukti la pkr dan pas pencacai DAP..

    BalasPadam
  3. Tengoklah UMNGOK! ahli2 UMNGOK pun diperbodohkan oleh orang cina dari mca , gerakan...dengan menubuhkan Be eNd...oleh sebab itu..umngok dan be end perlu dihapuskan...UMNGOK forever!!

    BalasPadam
  4. Kepada pemimpin melayu yang mahu tidur sebantal dengan DAP, fikirkanlah sekali lagi, mereka ini bukan tahu dosa pahala, menipu jadi sunat saja bagi mereka bila ada kepentingan. Jika kita bersahabat dengan mereka dan mengambil nilai diri dari mereka, apa bezanya kita dengan mereka.

    BalasPadam
  5. KITA BOLEH HAPUSKAN KUASA KAUM KOMUNIS NI DENGAN KUASA UNDI MELAYU.

    PRU-13-SESIAPA YANG BELUM MENDAFTAR, SILA PERGI DAFTAR SEBELUM TERLAMBAT.

    Syarat2 : Berumur 21 Tahun Ke Atas

    PI JE PEJABAT POS...BAWAK MYKAD KORANG TU...XSUSAH KAN? AKU DAH SETTLE...KORANG YANG BELOM, BILA LAGI?

    BalasPadam
  6. zackdanial (14:49)
    Jgn jg bahaLOL & tOngOng..!!!
    Bercakap biar guna akal & fikiran..!!!

    Melayu Jati..

    BalasPadam
  7. zackdanial adakah anda lupa asal usul, takpun kaki layan ba kut teh ni.. insaf2lah.. dapig ni mmg nak hancurkan melayu.. korang jgn jadi bebal dan tolol.. so moral of the story bila jadi tolol anda akan jadi zackdanial....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online