BREAKING NEWS

Politik kuku besi DAP !



Di Pulau Pinang, dialah bapak kepada segala pembohong dalam negeri. Di Selangor pula, dialah taiko yang menyonglap semua khazanah rakyat.

Tetapi di dalam negara Malaysia, gerombolan parti berfahaman komunis ini mahu menjadi juara kaumnya didalam menafikan serta menghapuskan seluruh hak dan maruah bangsa MELAYU !

Di Pulau Pinang, gerai melayu, kampung melayu dan penjawat awam melayu diserang bertubi-tubi oleh gerombolan zionis DAP seangkatan Israel ini. Di Selangor pula mereka begitu rakus menyedut hasil kekayaan bumi bagi memenuhkan kantung mereka dan kroni.

Tetapi di peringkat negara Malaysia, gerombolan zionis DAP ini sebenarnya mahu merebut kuasa pemerintahan dari bangsa melayu yang bukan sekepala dengan mereka.

Pulau Pinang mahu dijadikan Singapura Kedua, Selangor mahu dijadikan pusat pengumpulan harta dan Malaysia mahu ditukar milik menjadi hak mereka.

Gerombolan zionis DAP ini tahu bahawa bangsa melayu mulai sedar tentang niat mereka di Pulau Pinang dan Selangor. Mereka juga tahu bahawa kebanyakan bangsa melayu sudah kembali bangun mempertahankan hak bangsanya.

Sebab itulah kini mereka melipatgandakan usaha penaklukan serta kerja-kerja menyonglap hak melayu sebanyak mungkin di negeri-negeri yang mereka kuasai. Di Pulau Pinang, Lim Guan Eng dan konco-konconya terpaksa menggunakan gear Turbo. Di Selangor Ronnie Liu dan geng jahatnya terpaksa menggunakan enjin SuperCharge.

Ini semua bagi memastikan mereka berjaya memenuhi matlamat mereka biarpun jika mereka ditakdirkan kalah pada PRU13 nanti. Damage has done! Inilah hasil daripada kurang kesedaran tentang berpolitik didalam mindset bangsa melayu. Inilah juga hasil dari kurangnya kesedaran tentang kuasa mengundi yang perlu ada pada setiap individu melayu.

Kaum mata sepet ini kuat hanya kerana kuasa undi mereka biarpun mereka hanya minoroti dalam negara. Tetapi bangsa melayu yang merupakan majoriti dalam negara begitu lemah kerana tak faham dan juga tak menghargai kuasa undi mereka.

Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian langsung tak berguna !

6 ulasan :

  1. Hari nie mereka tegak dengan kezaliman yang mereka lakukan...tapi ingat kau cina bangsat, ALLAH SWT itu beserta kami. melayu islam akan bangkit!!!!! SIAP LAAA........!!!!!!

    BalasPadam
  2. Ideologi DAP..ibarat tarik rambut dlm tepung,cover line baik punyer..

    BalasPadam
  3. Puak2 HamPAS ni teramat la bodoh!!!....dia ingat DAPig tu nak bela orang2 ISLAM ke? potong kepala pun aku jamin tak akan selama2nya, itu sudah termaktub dalam Quran...

    UMNO adalah parti tertinggi dalam BN yg perintah negara...orang kafir ni kena duduk kat bawah...barulah dinamakan negara islam....bukan macam puak2 HamPAS, berpakatan dengan syaitan...jadi kuli kafir.

    BalasPadam
  4. DAPig paling takut klu melayu b'satu..oleh itu diorg tidak bleh nak memerintah negara nie sesuka hati mak bapak diorg..ksian aku tgok melayu2 kat pulau pinang...smua pown dah disekat dan dirobohkan..mmg claka dan kejam bgsat2 nie...

    BalasPadam
  5. Dorg nie x reti bsyukur dtumpangkn d bumi malaysia nie!! nk amik dan rampas hak org melayu! tak sedar dri!! satu kmusykilan dan persoalan! knapa org cina kini smkin ramai,d sbh khususnya, ttp mghairankn xtau lgsung nk bckp bahasa malaysia,,adakah mereka layak dgelar warganegara malaysia???tertanya2 jga skiranya mereka ini btol2 lahir d malaysia atau pn di import dr china,,??jgn ada singapura kedua d nusantara!!

    BalasPadam
  6. Dia nak halau orang2 melayu, rampas perniagaan, tanah asal hak milik orang melayu ngan kuasa yang ada....
    semoga Allah memberikan balasan yang amat DASYAT pada puak zionis DAPig

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online