BREAKING NEWS

Edisi Lidah Biawak !!! Terbukti Lim Guan Eng memang kaki penipu dan pembelit no. 1 !!!



Lihatlah sendiri betapa pembohongnya bekas banduan dari Melaka yang diangkat menjadi Ketua Menteri P.Pinang ini. Siapa yang berLIDAH BIAWAK sekarang ini ????

Lihat juga bagaimana kafir harbi ini menunjukkan sikap DIKTATOR yang bersulamkan amalan pemerintahan komunis nya terhadap apa jua yang berkaitan bangsa melayu di P.Pinang. Dia sanggup berbohong dan juga menipu seluruh rakyat negeri malahan juga negara bagi melaksanakan agenda "penghapusan melayunya" di negeri P.Pinang.

Penjawat awam berbangsa melayu seperti Nik Ali dari kerajaan Persekutuan difitnah dan juga dihina dengan pelbagai makian oleh Ketua Menteri DAP bertujuan untuk memberikan tekanan dan juga mengusir beliau dari pentadbiran kerajaan negeri. Malah gerombolan zionis ultra kiasu ini sanggup memperalatkan portal haprak mereka MalaysiaKini bagi menabur serta menyebarkan dakyah bagi menjatuhkan imej SDO Nik Ali.

Lim Guan Eng dan DAP di P.Pinang kini terbukti RASIS, CAUVINIST, ULTRA KIASU, dan juga mengamalkan corak pemerintahan KOMUNIS di negeri ini.

Apakah semua ini termasuklah amalan BERBOHONG yang merupakan kepakaran gerombolan saki baki PAP Singapura ini terkandung didalam buku riwayat Kepimpinan Gaya Khalifah Umar r.a yang dihadiahkan oleh PAS? Dan apakah Lim Guan Eng yang terbukti kaki bohong dan juga amat kurang ajar ini mahu diangkat sebagai Khalifah bagi pengikut PAS seluruhnya?

Pemimpin-pemimpin PAS serta seluruh pengikutnya ternyata buta perut dan bodoh untuk menilai yang mana halal dan juga haram hinggakan makhluk sehina bekas banduan Melaka ini sanggup mereka junjung dan sanjung. Begitu juga melayu-melayu didalam PKR yang sanggup menjilat serta mengampu kafir harbi bermata sepet ini hanya semata-mata kerana kedudukan dan kuasa pemerintahan dalam negeri.

Dengan pembohongan demi pembohongan dilakukan oleh Ketua Menteri P.Pinang ini hanya bagi memenuhkan sifat bencinya kepada bangsa melayu, diharap para totok PAS dan PKR akan berterusan menjilat kaki kafir ini bagi membuktikan sifat kaldai yang ada pada mereka.

Dan pada masyarakat seluruh negara khususnya di negeri P.Pinang, inilah bukti bahawa individu dari parti chauvinis super racist DAP yang memegang jawatan tertinggi negeri ini adalah merupakan seorang yang paling haprak dan paling menjijikkan didalam sejarah senarai Ketua Menteri negeri.

Apakah rakyat negeri P.Pinang masih lagi mahukan makhluk berperangai jijik serta hina ini berterusan menjadi pemerintah didalam negeri?

Teliti sedalam-dalamnya dan nilaikan dengan akal yang waras. Tepuk dada dan terjemahkannya didalam PRU yang akan datang !

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online