BREAKING NEWS

Kencing Anwar lebih dahsyat dari Holy Water !!



Hebat sungguh penangan 'kencing' Anwar kepada seluruh pengikut-pengikut PAS dan Pakatan Haram. Hanya dengan kencing saja Anwar dapat mempengaruhi seluruh pemikiran ahli-ahli PAS hinggakan kini mereka langsung tak dapat membezakan diantara mana yang benar dan juga mana yang palsu.

Datanglah bagaimanapun pendedahan ataupun fakta yang menunjukkan bahawa Anwar itu bukan sebaik yang mereka sangka, tetapi mereka menolak bulat-bulat dan menganggap semua itu hanyalah rekaan dan juga fitnah semata-mata.

Dan yang paling hebat, pengikut-pengikut PAS ini boleh pula menyalahkan semua ini kepada kerajaan UMNO dan juga Barisan Nasional. Takkanlah penulis blog di U.S menuduh Anwar agen CIA pun diupah oleh UMNO. Lainlah macam blogger Raja Petra yang memang menjadi anjing belaan Pakatan Haram di U.K.

Ada pula blogger-blogger PAS menulis bahawa Anwar itu umpama Presiden Iran Mahmoud Ahmednijad. Dan tak mungkin Anwar jadi talibarut CIA kerana dia seorang Islam dan juga bersama-sama berjuang untuk Islam dengan PAS !

Errr...., PAS tu perjuangkan Islam ke? Bukankah PAS tu berjuang kerana disuruh oleh DAP? Sudah tukar ke?

Dan, ada pula pengikut PAS mengatakan bahawa Anwar kini ditakuti barat sepertimana yang ditulis oleh Washington Post supaya berhati-hati dengan Anwar Ibrahim. Ini kata para pengikut PAS, bukti menunjukkan bahawa Anwar Ibrahim itu pejuang Islam yang sebenar !



Hebat-hebattt ! Sampai begitu sekali hebatnya penangan kencing Anwar. Jika ada khabar angin mengatakan Holy Water itu hebat hingga tak membolehkan umat Islam mengucap kalimah syahadah jika meminumnya, nampaknya kencing Anwar lebih hebat lagi dari itu kerana mampu menjadikan minda sesiapa yang kena percikannya setaraf dengan kaldai !

Anwar yang kini yang terdedah dengan segala kemungkaran dilakukannya, masih boleh dijilat serta disanjung begitu rupa oleh pengikut-pengikut Pakatan Haram. Ini memang suatu perkara yang amat luar biasa.

Apakah pengikut-pengikut PAS serta Pakatan Haram ini tak mampu berfikir ataupun memang sejak azali lagi mereka-mereka ini sudah lemah didalam mentafsirkan perkara-perkara benar ?

8 ulasan :

  1. Aku tak lihat nuar hanya kencing. Nuar sebenarnya berak menceceh kesana sini. Dah banyak yang dia berak kepada agama, negara, bangsa dan rakyat Malaysia. Kencing adalah sebahagian proses berak. Lepas berak kena kecing. Busuk tahi berak dan air kencing telah membunuh pekerti rakyat negara ini.

    agbr47: Jubur yang besar lubangnya berak mececeh sana sini.

    BalasPadam
  2. Salam UMPP,

    Itulah iq tahap kambing pandai skit bAhlul pas dan lunatic pkr. Mereka tidak mahu membuat kajian fakta, muhasabah diri dan menerima kebenaran hakiki. Yg ada pada mereka adalah emosi; ibarat keldai. Mereka lebih rela pemikiran mereka diJEWboori.

    Kasihaaaaannnn....!!!

    BalasPadam
  3. hebat btul kencing anwar ye bro UMPP.


    itu belum ludah anwar lagi ..haha sy cadangkan Prof2 mana buat research kaji bagaimana hebatnya org spt Pak Sheikh ini mampu menundukkan Yahudi di US dan puak2 taksub PAS di negara ini .

    BalasPadam
  4. agbr47, kalau kencingnya saja dah boleh butakan hati perut pengikut PAS dan PKR, apatah lagi beraknya kan.

    w'salam Tuan Kalam Timur. ibarat kata allahyarham P.Ramlee kepada Nyonya Mansur dalam filem Ibu Mertuaku.., 'mengapalah mereka dilahirkan sebagai manusia....'

    Bro Pejuang Bangsa, Nik Aziz dah pun buat research tentang Anwar ni dan telah sedia maklum aura luarbiasa yg ada pada Anwar. Sebab itulah dia dan pengikutnya sokong bagai nak rak Anwar jadi PM.

    BalasPadam
  5. SLM BRO..TUHAN KLU NK TUNJUK TU X PAYAH NK TUNGGU DOA PECAH PROT!..ESOK TAU2 DH TEBURAI!..MCMKES SI JUBOR NIH KEHKEHKEH >|D

    BalasPadam
  6. w'salam bro Jeffry. Semua ini patut diambil ikhtibar oleh Nik Aziz supaya dia insaf.

    BalasPadam
  7. aku dari dulu mmg tgk mahfuz omar ni tukang lawak bodo,lawak sarkas,rupanya inilah pemimpin yg dapat dilahirkan oleh PAS:)

    BalasPadam
  8. Salam 2All,

    TGNA pon kecundang dgn anwar smpi mletakkan anwar lbh tggi dri beliau sendiri, dasat xdasat auta dia.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online