BREAKING NEWS

Gambar HOT & SEKSI terlampau Didie Alias di ASK 2012..

Errkkk..., seram sejuk gua bila tengok penampilan ala-ala zombie selebriti Didie Alias di Anugerah Skrin 2012 hari tu..

Entah apa lah yang best sangat pakai fesyen macam tu kann? Nak cari kelainan pun biarlah sesuai dengan budaya kita sebagai orang melayu..

Yang gua terkilan.., Pak Menteri kita pun ada kat majlis tu.., tapi Pak Menteri kita tak tegur pun tentang penampilan artis yang memang tak menunjukkan langsung budaya Malaysia..

Tak tahulah sama ada Pak Menteri tu pun seram sejuk bila tengok penampilan Didie Alias pada malam tu.., atau dia sengaja memang rabun jauh dan dekat..

Patutnya, Pak Menteri yang bertanggungjawab jaga kebudayaan tu tegur lah sikit tentang etika berpakaian artis-artis sekarang ni yang dah makin melalut.. Itu kan kerja Pak Menteri...

Kalau macam ni punya mentaliti Pak Menteri yang ada dan berat mulut untuk buat kerja.., gua harap Najib 'kuburkan' je karier Pak Menteri Kebudayaan tu pada penggal akan datang.. Ada pun tak membantu langsung!!

Kalau setakat jadi Pak Pacak sambil tersenyum kambeng bagi hadiah.., gua pun boleh jadi Menteri Kebudayaan beb.. Malah gua jauh lebih hensem dari Pak Menteri tu tau... Hahahaha..






7 ulasan :

  1. Aduh macam hantu pun ada, ala ala nenek kebayan ni

    BalasPadam
  2. Tak tahu bawak diri . Agak agak lah sikit . Awak tu bukan budak umor belasan tahun . Inilah masalahnya bila perasan bagus . lakunan bukan la bagus mana pun .Tak sampai ke mana . Semuga Allah memberi Hidayah kepada nya. Aminnnnnnn

    BalasPadam
  3. ni die tiru watak Cruella De Vil dalam crite 101 dalmation la.. sebab tu die bawak kucing. instead of anjing. still, she's too daring..

    BalasPadam
  4. Macam2 hal la ko ne didi .... Dah tua agak2lah ..

    BalasPadam
  5. tu sal dah tua klu brprgai gini org kata dah dkt nak mampus

    BalasPadam
  6. kalau didie alias besok nak masuk kubur sekalipun, suka hati dia larr dia nak pakai apa!!!! yang korg nak sebok apahal??? jangan2 korang yg komen macam sial ni yg dah dekat nak masuk kubur kot...
    HELLO, didie alias tu "ARTIS" okeyy.. MEREKA PERLU "KREATIF" DALAM KERJA MEREKA SEBAGAI ARTIS!!!
    tak kan u all nak tengok dia pakai mcm nak gi mnoreh getah kat depan tv!!!
    korg tak gi skola ker? "artis" pun tak tau, bodo!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online