BREAKING NEWS

[VIDEO] Ah Beng tak takut naik Kapal Selam.., Dia dah ada sijil mati..


Sebelum ni bukan main dia kutuk Kapal Selam Malaysia.. Tak boleh menyelamlah.., rosak lahh.., kapal sekenhen lahh.. Tapi sekarang ni dia pulak yang dah tak sabar-sabar nak naik Kapal Selam tu..

Memang betul-betul muka tampal kulit babi lah si Apek kiasu Penang ni.. Dah ludah, lepas tu jilat balik pulak.. Euuwwww.. Memang pengotor!!!

Sebenarnya, si apek kiasu kepala regim DAPigs Penang tu jeles bila Malaysia boleh beli Kapal Selam.. Dia marah sebab Uncle Lee di Singapork tu tak mampu buat macam Malaysia..

Sebab tu lah Ah Beng tu cuba buruk-burukkan pembelian Kapal Selam negara.. Sekarang ni, dia pulak yang terhegeh-hegeh nak naik.. Macam Haram!!

2 ulasan :

  1. Komunis tetap komunis, dia akan cari maklumat dalaman di kapal selam ini dan akan didedahkan kepada musuh-musuh negara terutamanya Singapork. Sambil-sambil tu dia akan kata kapal selam ni tak power kerana ramai krew Melayu di dalamnya...ada kemungkinan?

    BalasPadam
  2. mantap bro... Bloeh link kan blog saya dalam blog bro..?? Saya dah link kan blog bro dalam blog saya... pendekarawang1.blogspot.com

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online