BREAKING NEWS

Geli tengok tahi.., tapi sokong Ketua main lobang tahi..


Gua betul-betul gelak besar bila blogger-blogger pencacai Pakatan meroyan marah pasal khalifah agung dorang di Penang dihadiahkan replika tahi..

Ramai dikalangan puak-puak kambeng tu mendakwa dorang berasa geli dan malu bila tahi dijadikan bahan politik untuk memburukkan pemimpin dorang.

Kononnya..., perbuatan tersebut (menghantar replika tahi) adalah di luar batasan susila orang Melayu dan Islam.

Kononnya..., apa yang dibuat tu tak beradab, memalukan bangsa melayu dan juga negara Malaysia... Sungguh tak sedar diri punya statement dari gerombolan Pakatan..

Cuba korang fikir satu perkara.., blogger-blogger pencacai kambeng Pakatan tu semuanya kata geli dengan tahi.., tapi dalam masa yang sama, dorang sokong dan baekk punya jilat Ketua yang suka main lubang tahi..

Dan ketua yang menjadikan lubang tahi sebagai satu kegemaran tu telah dipuja.., diangkat.., diagungkan.., serta didewakan sehingga dianggap manusia anugerah Tuhan oleh puak-puak blogger Pakatan yang mengaku geli tengok tahi tu..

Wat de fak beb !!! Ni lah yang dikatakan perangai tak sedar diri puak-puak tolol Pakatan.

So.., itulah perangai sebenar pencacai penyokong Anwar Ibrahim. Dorang selalu perasan yang dorang tu suci murni tanpa dorang sedar badan dorang bau tahi..

Ghani Jiman yang bagi replika tahi kat Guan Eng tu lagi mulia rasanya dari pencacai Pakatan yang sokong ketuanya sondol lobang tahi..

Cehh..., Busuk punya orang !!!

1 ulasan :

  1. Bro ayat kambeng ni biasa milo suam yang pakai. Jangan ikut ayat blogger bangsat tu bro malu kita blogger kerajaan.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online