BREAKING NEWS

Najib import 30 ribu orang dari Pekan ke Pmtg Pauh?


Rumah Terbuka Aidilfitri Malaysia yang bertempat di Sekolah Menengah Kebangsaan Guar Perahu Permatang Pauh hari ini mendapat sambutan yang hangat daripada masyarakat sekitar kawasan tersebut.

Walaupun hujan renyai-renyai yang turun semenjak awal pagi semalam, ia tak menghalang rakyat Permatang Pauh turun menyambut kehadiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Dianggarkan tak kurang dari 30 ribu masyarakat berbilang kaum dan juga peringkat umur memenuhi kawasan padang sekolah terbabit.

Kesesakan jalan juga berlaku sepanjang 3 kilometer dari kawasan Sekolah terbabit walaupun ramai petugas dari Rela dan anggota trafik ditugaskan untuk memastikan pergerakan lalulintas lancar.

Baca seterusnya DISINI..

2 ulasan :

  1. ramai juga binatang2 suruhan anuar yang datang nak buat kacau,,,

    BalasPadam
  2. lembu-lembu dan segala beruk ungka siamang juga lotong PAS nampaknya dah diberi makan pisang , rajin dan taat setia tiada bandingan ..pantang disuruh kacau majlis orang melompat pantas, pantang nampak kedamain nak dirosakan , pantang melihat orang bahagia gatal punggung !

    sehingga majlis adilfitrai dan majlis PM bersama rakyat pun mereka buat seolah kempen pilihanraya , nampak sangat mereka ketakutan dan gentar melihat sokongan rakyat yg semakin menjadi terhadap kerajaan ..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online