BREAKING NEWS

Provokasi Bersih GAGAL di Rumah Terbuka Aidilfitri Najib... Guan Eng demam teruk besok.


Gua baru balik dari Program Rumah Terbuka Najib di SMK Guar Perahu.. Letih berjalan dan terperangkap dalam kesesakan jalan beb..

Gua nak kongsikan dengan korang semua gambar-gambar beruk Mat Yeh penyokong Bersih.. Ada la dalam 5-6 ekor penjilat Ambiga tu terlepas dari kandang dan cuba buat kacau kat kawasan depan sekolah..

Tapi malangnya, dorang kena boo teruk beb.. Lepas tu siap kena halau lagi dengan anggota keselamatan yang berjaga disitu.. Memang memalukan sungguh..

Dorang tu semua datang mengiringi Ketua Regim DAP Penang, Guan Eng.. Dan Ketua Regim komunis Penang tu pun tak terlepas dari kena boo masa masuk ke kawasan sekolah..

Sebab tu kalau korang tengok muka dia macam haram lagi dalam gambar yang gua ambil ni.. Nak control malu tu sebenarnya.. Hahahaha..

Patutlah Anwar tak turun ke Program ni.. Khabarnya dia dah lari ke Jerman..Mesti dia tak boleh terima kenyataan yang berlaku...

Dan gua yakin.., besok Guan Eng mesti demam teruk pasal terkejut dengan kehadiran ramai rakyat di Permatang Pauh di Program Najib ni..

Bukan seribu dua beb..., tapi tak kurang dari 25 RIBU yang turun sokong Najib... Hahahahaha... Anwar confirm jadi gilababi kat Jerman nun....


p/s: Apa kejadahnya muka Mat Sabu pun ada dorang gantung didepan sekolah ni haa? Memang superb!!!






23 ulasan :

  1. klu org2 pas dtg mkn mau xdpt msyuk syurga pok nik hehe~!

    BalasPadam
  2. org pas mana boleh pi makan? haraaaammmm!!! depa kena pi beli makanan di negara lain yg pendapatan kerajaan negara tu semuanya dari sumber yg tidak diragui langsung..mesti halal punya!!

    BalasPadam
  3. Sial la dorang ni Hari Raya pun nk main taik!

    BalasPadam
  4. Syabas !!!

    Penyokong UMNO & BN memang tak kurang hebatnya. Cuma peluang yang sebegitu perlu di anjurkan lagi atas pelbagai platform supaya mampu pertingkatkan semangat pro dan bersatu dengan lebih bersepadu dan tak takut melawan provokasi.

    BalasPadam
  5. PAS telah menukar nama dr Parti Islam Semalaysia kpd Parti Kebajikan Malaysia semasa Muktamar yang lalu dan bila Mat Sabu dan jadi Timbalan Presiden nama ditukar lagi kepada PAS - PARTI KOMUNIS MALAYSIA

    BalasPadam
  6. sambutan nagara hari merdaka di Parmatang Pauh simboliknya negara merdeka dari dijajah oeh Proksi Yahudi Sedunia Anwar Ibrahim dan merdeka dari ajaran pluralisme tajaan Yahudi...Rakyat dah tahu siapa Pemimpin Proksi Yahudi...ayuhh sebarkann

    BalasPadam
  7. MASIH ADA LAGI SAKI BAKI MANUSIA YANG HILANG KEWARASAN DI PERMATANG PAUH....TAK HABIS HABIS DENGAN KERJA BODOH....TAK HABIS-HABIS DENGAN KERJA SIA-SIA...TAK HABIS-HABIS NAK BUAT JAHAT....MEREKA NI DAH TERIKUT CARA HIDUP PEMIMPIN hamPAS YANG SENTIASA SAKIT HATI DAN ROSAK AKHLAK....BELAJARLAH TERIMA HAKIKAT YANG PARTI hamPAS SUDAH TIADA LAGI DI HATI MELAYU YANG ADA KEWARASAN....TERIMALAH HAKIKAT YANG PARTI hamPAS TELAH DITOLAK OLEH UMAT MELAYU SEJAUH JAUH NYA DARI LUBUK HATI MEREKA....DAN TERIMALAH HAKIKAT YANG PARTI hamPAS AKAN KALAH TERUK PADA PRU KE 13 NANTI....INIKAH AJARAN ISLAM YANG DIAJAR OLEH NABI PAS NIK AZIZ DAN PARA AMBIA DALAM PAS YANG MENGHALALKAN MEMBUAT KEROSAKAN DAN KEKAKACAUAN DALAM MAJLIS ORANG LAIN...PERNAKAH UMNO MEMBUAT PERKARA SAMA DALAM MAJLIS PAS DAN PAKATAN ? KEPADA AHLI PAS YANG ADA SEDIKIT KECERDIKAN APABILA MEMBACA KOMEN INI TOLONG LAH GUNA OTAK UNTUK BERFIKIR DAN BERMUHASABAH DIRI.....DAN KALAU KALIAN MAHUKAN KEMULIAAN TOLONGLAH TINGGALKAN PARTI hamPAS YANG SEMAKIN GILA DARI HARI KE HARI.......

    BalasPadam
  8. bodoh ! memang kerja bodoh apabila beruk2 melayu pembangkang pula yg mengiringi Guan Seng , terlebih2 seolah Guan eng itu pula ketua negara ! ketara kebodohan mereka ...

    bodoh ! majlis hari raya yg sepatutnya baik , mesra dan akrab menjadi medan politk pembangkang , tak habis2 dengan busuk hatinya , teruk memang teruk perangai mereka !!

    tak ada makna islamnya pas , busuk ...sangat busuk dan buruk perangai !

    mudah2an momentum ini berterusan , esok PRU ada harapan BN akan kembali menguasai p pinang !

    BalasPadam
  9. bodoh ! memang kerja bodoh apabila beruk2 melayu pembangkang pula yg mengiringi Guan Seng , terlebih2 seolah Guan eng itu pula ketua negara ! ketara kebodohan mereka ...

    bodoh ! majlis hari raya yg sepatutnya baik , mesra dan akrab menjadi medan politk pembangkang , tak habis2 dengan busuk hatinya , teruk memang teruk perangai mereka !!

    tak ada makna islamnya pas , busuk ...sangat busuk dan buruk perangai !

    mudah2an momentum ini berterusan , esok PRU ada harapan BN akan kembali menguasai p pinang !

    BalasPadam
  10. ajaran apa yg mereka anuti aku pun tak tahu. Islam bukan ajar perkara mcm tu. Sepatutnya orang2 PR ni sama2 ke majlis mcm tu bg menghormati umat Islam yg tidak sealiran dengan mereka dan bukan buat kacau di majlis orang. Yg teroknya puak2 berserban yg jadi anjing LGE bg tujuan buat kacau majlis yg mulia itu. Islam itu amat indah kalau dihayati sepenuhnya. Bukan spt yg dilakukan oleh puak2 PR itu di Permatang Pauh. Mcm mana jika majlis mereka di kacau oleh puak BN, tentulah dituduh mcm2

    BalasPadam
  11. Apasal orang Bersih naik motor tak guna helmet? Siap iring KM pulak tu? Kena pi belajar undang2 jalanraya dengan Ambiga semua tu..

    BalasPadam
  12. Muncung semacam muka dia.. yg gelak, sorang lagi tengok bumbung..

    LEG tengah buat duk fikir, balik Penang nak buat camni jugak lah!

    BalasPadam
  13. ramai gak lagi orang melayu bodoh kat permatang pauh ni rupanya.. yang cina ngan keling elok je pakai baju sopan2 untuk majlis, yang melayu dok pakai baju bersih, tak reti nak hormat majlis.. bodoh betul..

    BalasPadam
  14. Kesian nya pabila melihat bangsa ku..sanggup menjadi balaci kepada cina kapir disebabkan tersemat dihati rasa dengki terhadap kejayaan kaum sebangsa dan seagama...ini lah perjuangan melayu PAS sebenarnya

    BalasPadam
  15. Kesiannya pabila melibat bangsa ku terus menerus membiarkan diri menjadi hamba dan pacacai kepada dikapir disebabkan rasa dengki sesama bangsa dan ugama...ini lah hakikat sebenarnya melayu PAS yang hanya berjuang untuk kepuasan diri serta bertopengkan syaitan..

    BalasPadam
  16. dengan bangga mereka menyajikan batang tubuh untuk di'boo'. satu kebangangan tak hengat. konon dpt support rakyat, sekali di'bogel'kan. mau tak tidur semalaman menanggung malu. aku nk tanya, bila nk berenti berwatak bangang?

    BalasPadam
  17. Melayu Baju Kuning adalah melayu anak Haramjadah tukang cuci tahi Lim Guan Eng

    BalasPadam
  18. naik motor tak pakai helmet..
    itulah bukti betapa bodohnya penyokong2 bersih.
    juga bukti sahih betapa depa suka2 je langgar undang2. camni nak jadikan kerajaan? teruk la nanti..

    BalasPadam
  19. Hahahaha.. PRU13 PAS & PKR mesti kene kencing dengan DAP. DAP mesti desak kerajaan untuk ambil DAP jadi pati komponen BN untuk mewakili kaum Cina. Tu dia ahli-ahli DAP sedang dok sibok melobi & menghampu UMNO & PM duduk satu meja untuk buat kawan kat rumah terbuka dan acara-acara BN. Boleh dikatakan sebagai sesi "Suai Kenal" DAP. Matlamat DAP adalah untuk mendapat tempat menjadi menteri cabinet BN selepas PRU13 nanti. PAS & PKR yang kene tipu bulat-bulat dengan DAP dan akan ditinggalkan terkontang-kanting sebagai kambing hitam, manakala DAP akan mengambil nama sebagai pati komponen BN. Perkara mudah macam ni pun mereka tak boleh baca...... Hahahahaha...

    BalasPadam
  20. Salam,

    Saya nak cadangkan supaya blogger yang ada gambar pencacai Guang Eng tu pakat-pakat print sebesar A4 dan tulis " INI ADALAH MELAYU PENGKHIANAT DAN PENCACAI KOMUNIS"

    Paparkan gambar mereka diserata PP.

    Kita tengok mereka marah tak.

    Tak ada maruah punya manusia pergi majlis orang buat kacau so kita kasi kacau jiwa diaorang pulak sekarang.

    Kita tengok siapa yang berasap.....

    Bro...harap-harap semua ini dapat direalisasikan sebagai pengajaran kepada mangkuk hayun semuatu...

    Pas tu kita tengok berani tak mereka kacau majlis orang lagi....

    Sekian.

    BalasPadam
  21. Aku pun memang marah ngan beruk2 kuning tu. tapi bila aku baca komen

    abang kulop

    buat aku lagi marah kat dia.
    Ko ingat kitorang ni mata buta ke nak tulis guna caps lock on.

    kitorang boleh baca clear just fine dengan huruf kecik. caps lock kat few items yang ko rasa penting dah la. hampes tol

    BalasPadam
  22. Alahhh....lepas kena halau, diaorang cepat2 pegi tukar baju dan join makannnn....nak bwat camna dah jenis kebulur! Anjing liar orang bagi makan ape pon dia sebat!!

    BalasPadam
  23. Muaahahahaa...penggikut muka bontot kena booooo...!!! memang patut pun...!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online