BREAKING NEWS

Anwar cari sapa yang pelawa Ku Li jadi Ketua Pembangkang..


Pelawaan parti pembangkang supaya Tengku Razaleigh Hamzah dilantik menggantikan Anwar Ibrahim sebagai Ketua Pembangkang bukan saja mengejutkan Anwar sendiri malah ia telah membuatkan dia berang dan tersinggung.

Berikutan itu, Anwar yang berdepan isu video seks dan kes liwat, dilaporkan sedang berusaha mengesan dan menjejaki pemimpin PAS serta DAP yang bertanggungjawab membuat pelawaan itu tanpa merujuk kepadanya.

Perkara itu didedahkan Pengerusi Parti Kesejahteraan Tanah Air (KITA) Kedah, Zamil Ibrahim yang mendakwa menerima maklumat mengenai maklum balas Anwar itu daripada rakannya di dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor.

“Petang tadi kira-kira jam 4 petang, saya menerima maklumat daripada PKR Selangor mengatakan Anwar terkejut, kecil hati dan marah dengan pelawaan itu. Beliau kini sedang mengesan siapa pemimpin (PAS dan DAP) itu,” katanya.

Beliau mengulas pendedahan Ahli Parlimen Bebas Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim kelmarin yang parti pembang-kang didakwa mempelawa Ku Li untuk dilantik sebagai ketua pembangkang bagi menggantikan Anwar.




p/s: Mau nya Anwar tak marah... Selama ni dia gila nak jadi PM, tup-tup ada pihak Pakatan yang percaya dia akan merengkok dalam penjara dan nak lantik Ku Li jadi Ketua Pakatan..

Nanti kalau ditakdirkan Pakatan menang PRU13, mestilah Ku Li yang jadi PM... So melepas lah Anwar nak merasa seat No 1 negara sebelum dia mati...

Mana boleh macam tu beb... Patutlah Anwar marah punnn... Hahahaha...

2 ulasan :

  1. Aku rasa semua pemimpin PR .. DAP+PAS+PKR memang harapkan Anwar Ibrahim masuk jel. Kita kan semua tahu pemimpin DAP+PAS+PKR anggap Anwar Ibrahim ni sebagai biawak dlm PR. Secara jelasnya puak PR ini mengakui anwar peliwat dan penzina. Bukti yg ada tak boleh dispin lagi.. PADAN MUKA ANWAR SEMUA RAKYAT TELAH PERCAYA DIA PELIWAT DAN PENZINA TEMASUK PEMIMPIN2 DAN JUAK2 . PAKATAN PEMBANGKANG .. CUMA KE;LUARGA ANWAR SAJE YG MASIH SETIA. W/PUN DIDLM HATI .. ....... MENGAKUI SUAMIKU , PAPAKU , PAKCIK KU .. MEMANG BUAT BEGITU. TAKBIR3 .. Pemimpin PAS?DAP+PKR sokong kita anwar memang pelaku liwat dan zina. Terima kasih kepimpinan PR

    BalasPadam
  2. Hahaha Anwar tak sedar org kanan dia sendiri yang nak jatuhkan dia . Azmin Ali senyap je, hehehe tak yah la nak tuduh PAS dan DAP, dalam PKR sendiri ada team yang nak jatuhkan Anuar....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online