BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] HOT!!! Nik Aziz tak mengaku PERNAH kata undi PAS masuk SYURGA...


Alahai Pok Nik.., bermula dari amanat Hadi Awang di Banggol Peradong tahun 1979 yang menuduh UMNO kapir sehinggalah ke hari ni, gua rasa dah banyak perpecahan berlaku dikalangan umat Islam dalam negara Malaysia.

Ditambah pulak dengan ucapan Nik Aziz yang selalu kata undi PAS dapat pahala dan Undi PAS masuk Syurga, makin bertambah lah sesat semua aqidah para pengikut PAS dan Pakatan..


So, hari ni Pok Nik tak nak mengaku pulak yang dia pernah kata bahawa Undi PAS masuk Syurga? To late laa Pok Nik oiii... Damaged has already done..

Masa berceramah di Majlis PAS ganti UMNO di Kelantan 18 May, Nik Aziz bukan saja kata Mufti-mufti fitnah dia berkenaan dengan isu Undi PAS masuk Syurga..., tapi Nik Aziz juga mengaku, kerana dialah wujudnya sistem bank Islam di Kelantan..

Nik Aziz juga kata UMNO sesat pasal halalkan judi yang diharamkan oleh Allah swt.


Nik Aziz tu tak sedar ke, segala apa yang dikatakannya akan jadi pegangan oleh semua pengikut bangang dia dalam PAS dan Pakatan? Sebab tu lah hari ni kita tengok bangsa melayu Islam berpecah dan bermusuh antara satu sama lain..

Ni semua kerana apa? Kerana ideologi politik bangang Nik Aziz dan juga lebai-lebai Harami PAS lahh.. Bagi dorang, agama tu umpama tisu jamban yang dorang guna untuk bersihkan najis di punggung saja..

Gua taknak cerita panjang sebab nanti tak pasal-pasal gua maki je orang tua Nik Aziz ni lagi.. So, korang tengok sendirilah video ceramah dia kat bawah tu dan nilaikanlah sendiri perangai jumud seorang pemimpin PAS yang bernama Nik Aziz @ Pok Nik Wali Selipar...



4 ulasan :

  1. Apa yg nik ajis kata Allah telah balik kan pada PAS...cakap x serupa bikin.

    BalasPadam
  2. nik aziz dah sama macam anwar. mental tak stabil

    BalasPadam
  3. @YB Raz Bukan saja mental tak stabil bro.. Nyawa pun dah tak stabil dah tuu... Hahahaha..

    BalasPadam
  4. Nik Aziz bermimpi di siang hari untuk PAS ganti UMNO, soalan nya ialah berapa banyak PAS bertanding di kawasan majoriti melayu dan benarlah apabila lee kuan ikan yu pergi kekelantan dia dah mulakan gagasan menakluki Malaysia dengan menggunakan ikon imej Islam akan tetapi kebenaran nya ialah Pas bertopengkan Islam untuk undi dan menolong memecah belahkan umat Islam di Malaysia ni

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online