BREAKING NEWS

Habislah Zambry!! Puluhan ribu hadir ceramah Bob Lokman di Markaz PAS Kubu Gajah...



Ostad Bob Lokman memang dah jadi satu ikon baru dalam PAS. Itu realiti beb.. Khabarnya sekarang ni, Bob Lokman memang tak lekat dirumah pasal dijemput memenuhi undangan ceramah yang tak pernah putus-putus..

Tambah-tambah pulak bila Bob Lokman dianugerahkan gelaran Ostad PAS oleh Azizan Razak semasa dia serahkan borang keahlian dia dulu..




Sejak menganut mahzab PAS ni, Ostad Bob Lokman dah menjelajah hampir ke seluruh pelosok negara. Gua dengar, ceramah Bob Lokman ni bukan free beb.., ada pengerasnya juga kalau nak jemput Ostad ni bagi kata-kata semangat..

Tapi orang PAS tetap jemput dia juga sebab peminat Bob Lokman ni sangatlah ramai. Mungkin sebab dia mengaku kononnya cucu Tok Kenali, sebab tu lah ramai pengikut PAS yang buta hati bila dengar ceramah bekas artis ni..




Bertempat di Markaz PAS Cawangan Jalan Kubu Gajah, Semanggol Perak, seperti biasa ceramah Bob Lokman dihadiri oleh puluhan ribu penganut mahzab PAS.

Kalau dilihat kepada kehadiran yang sebegini ramai, gua yakin PAS akan kembali tawan negeri Perak pada PRU13 akan datang.. Habislah Zambry.. Jadi MB satu penggal je lah nampaknyaa... Hahahahaha...





19 ulasan :

  1. ostad bob lokman ni cakap macam agama Islam tu PAS yang punya...kat negara lain yang beragama Islam tu agaknya kalau tak jadi ahli PAS bukan orang Islam...Na'uzubillah..

    BalasPadam
  2. @Tanpa Nama Bro, Ostad Bob tu bercakap menerusi konteks wala' Nik Aziz peringkat ketujuh.. Pemahaman dia tu akan membolehkan nama dia tercatit dalam senarai ke syorga... Hahahahaha...

    BalasPadam
  3. Itulah bezanya orang yang berilmu dengan yang tak berilmu bila bertopengkan ostad....Saling tak tumpah macam Ostad Akil Khai...Ostad Bob bila lak nak masuk astro....

    BalasPadam
  4. @Nanang Kesuma Tak lama lagi la tu kot bro.. Gua rasa dia akan buat rancangan "mari belajar mandi junub dengan betul".. Hahahahaha..

    BalasPadam
  5. Dari segi lojik, kita beramal kepada Allah, Sembahyang dsb nya tetapi tutur kata penuh dengan kata kata yang sangat tidak sedap di dengar..penuh dengan penghinaan, merendah kan martabat, fitnah tanpa bukti..jadi barakah ke Amalan yang di laku kan ? Wahai Ostad ostad PAS, tidak boleh kah anda berfikir benda yang sekecil ini?

    BalasPadam
  6. Bang,

    Jangan terkeliru. Ini adalah Program Realiti terbaru TVPAS... sila bagi undi sms anda untuk Bob Lokman

    BalasPadam
  7. @Tanpa Nama 5:12 Cayalah... setiap undi akan beroleh ganjaran pahala... Hahahaha....

    BalasPadam
  8. Kalau boleh nak tahu macam mana seseorang itu dapat dahi yang lebam-kehitaman dalam waktu yang singkat. Apakah ada jalan singkat ke arah itu?

    BalasPadam
  9. @Tanpa Nama 5:28 Ntahlah beb.. cuba pergi suruh Ostad Bob citer... cer cite.. cer cite.. Hahahahaha...

    BalasPadam
  10. BOB LOKMAN NI APA KELULUSAN DIA.TIBA2 JE DAH BOLEH BAGI CERAMAH.KALAHKAN ORG YG BERPELAJARAN TINGGI DARI SEGI UGAMA .MENTANG2LAH DIA NI CELEBRITY APA KEISTIMEWAAN DIA NI.BETUL KE CERAMAH2NYA TU?MACAM TAK BETUL AJE.TAHU NAK MENGUTUK AJE KERJANYA.ITU JE LAH KERJENYA.MACAM DIA SORANG BETUL.ORG2 PAS NI ASAL BOLEH JE...

    BalasPadam
  11. Bob Lokman ni uztad ke tukang start?

    BalasPadam
  12. anak dia yang dikatakan gagal dididiknya apa cerita ye? tengah berguru dengan nik ajiz ke??

    BalasPadam
  13. @pacat Bukan berguru dengan Nik Aziz laa.., Bob akan berguru dengan Mahpos pasal bagaimana cara-cara mendidik anak sampai ke Pusat serenti... Hahahaha..

    BalasPadam
  14. minta majlis agama islam siasat kelulusan Bob LOKOman.Layak ka? Kalau ada kelayakan kenapa ASTRO tak ambil sebagai Osetat dlm program TV.
    Bila Astro reject dia cepat2 masuk PAS nak cari duit melalui ceramah.
    Cuba kita fikir sikit perlukah kita kutip ilmu dari dia yang tak tahu apa-apa dan tidak berilmu.Baik kita dengar cakap mak bapa kita yang dah tentu jujur dan ikhlas dan mendapat keredahan.

    BalasPadam
  15. @Tanpa Nama 6:05 Bernas cadangan lu itu beb...

    BalasPadam
  16. cepat betul ustad bob bertanda itam di dahi, semenjak dua menjak masuk PAS ni kot. Aku pon nak belajar buat itam cepat di dahi.Ini mesti kes silap didik anak niee.

    BalasPadam
  17. Biasa laaa... Bila dah belakun tak laku..., mengacara majlis2 rasmi pun dah takder orang jemput..., celebrity2 cheap sale ni akan istihar lebih Islam dari duluu...

    Teringat jugak aku ngan si Akhil Hanyir tuu...

    Pi bagi ceramah, dapat duit, beb...!

    BalasPadam
  18. TANDA DI DAHI BUKAN CERMINAN IMAN SESEORANG.....LIHATLAH BERAPA RAMAI ORANG BERTANDA SEDEMIKIAN MENCARUT DAN MENGKAFIRKAN ORANG.....YANG AKU HERAN ABE BOB NI BARU SEMINGGU MASUK PAS DAH ADA TANDA.....MUNGKIN DI KELATE ADA TEMPAT NAK BUAT TANDA TERSEBUT....CAP MOHOR DARI SYURGA KATAKAN....PADA AKU LAH KALAU BOB NAK CARI KEINDAHAN DAN KESUCIAN ISLAM HAKIKI DI SINI BUKAN LAH TEMPATNYA.....DI DALAM PAS TIADA SEBESAR ZARAH PUN CIRI-CIRI TERSEBUT......PAS PENUH MAKIAN, KEJIAN, HINAAN,CERCAAN,BAHKAN PAS LAH PAKSI PERPECAHAN UMMAH NEGARA INI.....LAGI BAIK BOB TERUS DENGAN DUNIA LAMANYA....TIADA HIPOKRIT DAN JELAS ARAH TUJUNYA.....DAN SAUDARA BOB AKAN TERHINDAR DARI DOSA LISAN YANG TERAMAT SUKAR UNTUK DIHAPUSKAN KERANA IA MELIBATKAN SESAMA MANUSIA......SESUNGGUHNYA ABE BOB HANYA KENAL PAS DARI KULITNYA...SEANDAI ABE KENA ISI NYA ABE AKAN LARI JAUH SEJAUHNYA AKIBAT TAKUTKAN DOSA DAN LAKNAT ALLAH.

    BalasPadam
  19. TANDA HITAM KAT DAHI YANG TIMBUL SAAT2 AKHIR NAK MASUK PAS TU KALAU KORANG NAK TAHU IALAH BONTOT KUALI BINI DIA YANG DI CORETKAN KAT DAHI DIA.. BARU NAMPAK GAH SIKIT JADI PENCERAMAH.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online