BREAKING NEWS

GUAN ENG TERKANTOI DI KAWASAN SENDIRI..

Bantahan oleh penduduk setempat terhadap Guan Eng di Parlimen Bagan pagi tadi.. 

Lim Guan Eng, KM Pulau Pinang merangkap ADUN Bagan yang termalu terkedu tergagap-gagap apabila sidang akhbar di Taman Bagan menjadi tempat debat di antara beliau dengan Shaik Hussein, Ketua Pemuda Bagan merangkan Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang.

Sidang akhbar yang menjadi medan Lim Guan Eng mengutuk parti lawan dan parti UMNO tiba-tiba menjadi medan melondehkan ketidakefesienan Lim Guan Eng sebagai ADUN Bagan dan juga Ketua Menteri Pulau Pinang.

Beberapa perkara yang dibangkitkan oleh Shaik Hussein tidak mampu dijawap oleh Lim Guan Eng dengan logik.

Di antara yang dibawa oleh Shaik Hussein ialah usaha Lim Guan Eng merasmikan jalan alternatif dari jalan Mak Mandin ke Jalan Tiram di Sungai Nyior tetapi dalam masa yang sama, DAP telah gagal menunaikan janji PRU 12 mereka iaitu untuk memansuhkan tol di Tol Sungai Nyior. Soalan yang mudah itu tidak dapat di jawap oleh Setiausaha Agung DAP tersebut.

Baca selanjutnya DISINI...

p/s: Dia mengaku bahawa dia adalah KM yang paling cerdik dan disukai rakyat.., rupanya tu semua dalam mimpi syok sendiri dia je beb... Hahahahaha

2 ulasan :

  1. Marah pok niky kerana mepersenda kalipah agong Hampas.Dasar pejilat tegar Dapig menjahanamkan bangsa dan agama kerana undi Dapig.

    BalasPadam
  2. hamPas istihar lge Khalipah Umar Abd Aziz kan ..kan..kan .kot mana lagu mana jadi macam tu.nanti aku balik maklom aku nak tanya member kat sana. tapi kan baru aku perasan tangga balai maklom dah lama tak dak. kadai mamak kat simpang tu bawah pokok ketapang pun dah lama .....hu hu hu ...aku hilang stim .

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online