BREAKING NEWS

Exco Penang sokong kejahatan yang dilakukan Guan Eng.


Kerajaan negeri Pulau Pinang membuat keputusan bukan sahaja mahu mengekalkan Ketua Menteri, Lim Guan Eng... malah keputusan mereka selepas mesyuarat tergempar majlis kerajaan negeri (exco) hari ini membuktikan Exco menyokong penuh kejahatan serta kezaliman yang dilakukan Guan Eng selama ini.

Timbalan Ketua Menteri I Mohd Rashid Hasnon berkata exco sebulat suara bersetuju Guan Eng tak perlu mengambil cuti malah jauh sekali untuk meletak jawatan. Bagi mereka Guan Eng itu terlalu suci dan bersih... bebas dari segala tuduhan rasuah yang dilakukannya.

“Ia keputusan sebulat suara yang dakwaan ke atas Lim bermotifkan politik dan oleh itu beliau tidak perlu mengambil cuti,

"Kami mempunyai kepercayaan penuh terhadap kepimpinan ketua menteri untuk memimpin exco dan kerajaan negeri Pulau Pinang,” kata Rashid.

Dorang ni terlampau percayakan serta sangat sayang akan patung Buddha Guan Eng tu sebab tu dorang nak dia kekal. Mahunya tak sayang kalau hari-hari dok sembah dan memujanya. Bagi mereka Guan Eng umpama malaikat.

Sementara itu, Timbalan Ketua Menteri II P Ramasamy berkata exco memberikan keyakinan penuh kepada Guan Eng dan kedua-dua tuduhan terhadap Lim adalah bermotifkan politik.

"Kami percaya bahawa beliau (Lim) tidak bersalah dan beliau tidak perlu meletak jawatan,'' katanya.

Elok sangat la tu... lepas ni makin besar kepala dan mekin berleluasa jugak kejahatan srta penindasan yang dilakukan Guan Eng. Dia juga pasti tidak akan serik untuk lakukan jenayah rasuah kerana mendapat sokongan dari Exco dan rakyat.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online