BREAKING NEWS

Guan Eng confirm akan buat DAP kalah di Miri





Di Penang nama Guan Eng cukup terkenal sebagai kaki tipu dan pakar seleweng tanah rakyat. Kini Guan Eng mula berangan-angan untuk mencipta nama di Sarawak pula..

Guan Eng dan bapanya kini memfokuskan bandar Miri sebagai target baru untuk penjajahan DAP selepas Penang. Maklumlah.., Miri kan ada banyak tanah untuk Guan Eng seleweng..

Malang bagi Guan Eng, sambutan 33 tahun DAP di Miri awal malam tadi tercemar dengan kehadiran tak sampai 500 orang.. Awalnya, Guan Eng yakin bahawa puluhan ribu masyarakat Cina di Miri akan turun beri sokongan..

Bayangkan.., Dun Senadin, Pujut dan Piasau mempunyai lebih kurang 60 ribu pengundi berdaftar, tapi yang dengar ceramah Guan Eng hanyalah 500 orang.. Mana lagi 55 ribu pengundi yang dikatakan mahu melakukan perubahan dengan sokong DAP??

Ini semua membuktikan bahawa Guan Eng dan DAP semakin dibenci oleh orang Cina di seluruh negara. Perangai kuat menipu.., makan rasuah dan juga tak amanah Ketua Menteri Penang tersebut jelas tak disenangi oleh rakyat Malaysia.

Slogan Ubah Malaysia oleh Guan Eng malam ini akan bertukar menjadi Rebah DAP selepas 7hb Mei nanti kerana DAP akan ditolak oleh rakyat khususnya di Miri.

Tak percaya?? Tunggulah harinya nanti..

1 ulasan :

  1. Tendang DAP keluar dari Sarawak. BN menjaga hak2 SEMUA kaum....DAP hanya pentingkan hak2 cinabukit tongsan!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online