BREAKING NEWS

Anwar sakit misteri dalam Penjara... Kena sampuk hantu jamban


Sakan noh si bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, sampai 17 orang pakar perubatan datang merawat penyakit sakit bahunya tu.

Amboiiiii sorang dua saja tak cukup sampai hentam mai berbelas-belas orang doktor pakar mai merawat… Puaih hati nohhh!

Itu baru sakit bahu je.., belum lagi sakit nak mati… Kalau sakit nak mati maunya bawak seluruh Doktor Pakar di Malaysia gamaknya kann...

Menurut Kementerian Kesihatan, pihak mereka telah memberi jaminan bahawa Anwar akan diberi perhatian dengan penuh kasih sayang agar kesakitan yang dialaminya itu kembali pulih seperti sedia kala.

Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah pula berkata, seramai 17 pakar perubatan itu datang dari sektor awam dan swasta.

“Ini bagi memastikan beliau menerima rawatan sewajarnya daripada pengamal perubatan profesional yang pakar dalam bidang masing-masing,” katanya.

Seramai 17 pakar kesihatan itu datang dari lapan disiplin berbeza iaitu Orthopedik, dua dari perubatan, Urologi dan Radiologi, seorang masing-masing dari Dermatologi, Neuologi, telinga, hidung dan tekak (ENT) dan pergigian. Haaaa alang-alang tu rawat habis semua satu badan.

Lepas ni harap Bang Non jangan bagi alasan sakit itu ini lagi ye.. Untuk merawat sakit bahu yang dialaminya tu, dorang sudah sediakan seorang fisioterapi. Lepas ni jangan pulak cakap yang pihak mereka tak ambil peduli pasal penyakit Anwar macam yang didakwa Nurul Nuha tempoh hari tu.

“Beliau (Anwar) tidak dinafikan untuk mendapatkan rawatan. Sama seperti pesakit lain, keperluan rawatan dinilai berdasarkan keperluan,” katanya Pengarah Kesihatan Penjara.

Haaa..., dengar tu wahai semua pemuja Anwar!! Ini sampai 17 orang pakar tapi kalau dok sakit lagi itu maknanya sakit mengada-ngadalah Bang Non korang tu! Kalau dia merungut lagi lepas ni.., kita lempar dia dalam kandang singa di Zoo Negara..

16 ulasan :

  1. Sakit rindu juboq

    BalasPadam
  2. AIDS dok menular dah kot

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak baik kata begitu,cuba org fitnah isteri ko dijangkiti penyakit hiv,ko xmelatahke,disebab kan ko nak mengampu pahlawan bugis,atau berbeda pendapat politik,ko sanggup jual kewarasan ko..istifar bro.

      Padam
  3. MAMPOS CEPAT SIKIT!!!! SAMPAH!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seandainya kata2 ko diterbalik pada ko sendiri,tup tup esok ko jalan...pa mcm...dan apa bekalan ko d akhirat,hidup mati tu kerja Allah....kesian anak bini ko..fikir2kan lah..

      Padam
  4. Dia nak doktor yg dia boleh henjut kot?

    BalasPadam
  5. Astargfirullahalazim,tak baik berburuk sangka...Kita sebagai manusia ni jgn buat kerja Allah iaitu menghukum orang lain. Kerja hokum-menghukum ni kerja Allah.Kita ni siapa nk menghukum org lain? Kita ni cuma manusia biasa yg tidak layak menghukum org lain di atas kesalahan seseorang itu...

    BalasPadam
  6. PKR tolah hudud ke? - wan azizah kenalah fikirkan semula perkara ini - kini semuanya sudah sampai keakhir nyawa

    BalasPadam
  7. yelah...sakit dah lama tak meliwat dan main amoi... lagi cepat mampuih lagi bagus...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Subhanallah,ko ni manusia ke haiwan,jika ko waras,bertaubat la cepat sebelum ko berhijrah ke akhirat...tak baik seorg bangsa melayu berkelakuan gini.
      Jgn memalukan bangsa sendiri,bangsa lain gelak.
      Istifar byk2''''

      Padam
  8. dah ada tanda2 kubur kata mari!!! rumah kata pergi!

    BalasPadam
  9. Semoga beliau cepat sembuh....byk Sgt org Tak berakal BG fitnah....moga2 mereka diampuni ALLAH S.W.T Dan juga beliau

    BalasPadam
  10. Bahu kanan saya pun sakit dah berminggu2....

    BalasPadam
  11. Tiap kali masuk penjara sakit. Nampak sangat munafiknya.. Ingat tak dulu masa dalam penjara ... Masa kes makamah yang leher dia berbalut tu.... Siap pakai kerusi roda.... Bila makamah istihar bebas je... Waaah sihat.... boleh bangun lambai kat orang... Warden penjara Sg Buloh beritahu masa tu dia sihattt siap main ping pong lagi....... Bagi orang yang dok kata dia kena fitnah.... Jangan munafik... kat pemimpin UMNO anda tak guna neraca yang sama... Ini termasuk para ustaz...... asalkan orang beritau dia dulu pegawai kerajaan dan dia tau pemimpin umno ni buat tu buat ini.... terus saja percaya...... awat orang tu dah jadi ahli masjid sembahyang 5 waktu dimasjid? Terus boleh percaya? Woiiii hokum apa hang pakai...... Neraca kenalah adil JANGAN ATAS PERJUANGAN KITA .... ORANG MASUK SYURGA KITA MASUK NERAKA........... BAGI SAYA MUDAH ...sapa buat salah ... Tanggunglahhh buat apa dok fitnah fitnah..... Kalau boleh buktikan Najib curi duit rakyat buktilah... jangan dok jadi penghasut.... Orang berzina dah kena tangkap Sayidina Umar Alkhatab pun boleh terlepas sebab tak ada saksi ....Inikan pula bab duit.... Ingat kesalahan teknikal belum tentu salah di sisi Tuhan... Kalau Najib bagi rugi duit Negara pun... belum tentu masuk neraka... ia hanya salah urus sebab tak cekap.... Yang salah kita buruk-buruk kan dia....... kita dengar orang cakap kita terus buruk buruk kan pemimpin... Inilah MELAYUUUUUUUUU tapi mengaku Islam.

    BalasPadam
  12. dye masuk penjara pun ada apa2 perkembangan kah terhadap Malaysia selain smua naik

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online