BREAKING NEWS

Lebai PAS rela TELOR mereka dijentik oleh Lim Kit Siang?

Semakin dekat tarikh 18 Mac 2015.., maka semakin meroyanlah seluruh pemimpin DAP khususnya Lim Kit Siang. Kerana apa pemimpin DAP terlalu takut dengan tarikh tersebut? Apa istimewanya tarikh 18 Mac 2015 sehingga Lim Kit Siang pun turut tak tidur malam memikirkannya?

Seluruh rakyat tahu bahawa pada 18 Mac nanti, PAS akan meminda enakmen syariah di negeri Kelantan bagi membolehkan pelaksanaan hudud dilaksanakan di negeri tersebut. Ini yang membuatkan DAP panas punggung kerana Pakatan Rakyat berdepan dengan risiko terbesar didalam sejarah gabungan mereka.

DAP tak mahu hukum Islam dilaksanakan di Malaysia.., DAP juga tak mengiktiraf negara ini sebagai sebuah negara Islam. Malah DAP tak pernah bertoleransi dengan sebarang undang-undang Islam di dalam negara. Ingat lagi tak bagaimana pemimpin DAP menghina hukum aurat pada wanita muslim baru-baru ini?

Ia secara jelas menunjukkan bahawa pemimpin-pemimpin DAP tak pernah berkompromi didalam dasar perjuangan Islam yang ada didalam PAS serta UMNO di Malaysia. DAP berhasrat untuk menjadikan Malaysia ini sebagai sebuah negara sekular yang tidak menjadikan agama atau raja sebagai pegangan tertinggi.

Dengan sebab itulah Lim Kit Siang hari ini mendesak PAS membatalkan cadangan untuk meminda enakmen syariah di Kelantan 18 Mac ini. Tetapi adakah PAS seperti biasa akan tunduk pada desakan DAP? PAS sudah banyak kali direkodkan akur dengan arahan DAP terutama apabila digertak dan diherdik oleh Lim Kit Siang.

Beranikah para lebai berketayap serta berserban didalam PAS berdiri tegak untuk menghalang segala desakan dari kafir yang bencikan Islam didalam DAP? Atau adakah lebai-lebai PAS itu semua akan terkulai lembik tengkuk serta bergegar lutut kerana takutkan kafir tua yang bernama Lim Kit Siang?

Kita tunggulah 18 Mac nanti.. Apakah lebai-lebai didalam PAS masih mempunyai "telor" atau "telor" mereka cuma tinggal kerandut kulit luar sahaja. Jika untuk meminda enakmen syariah di negeri sendiri pun terpaksa meminta izin dari puak kafir, elok lebai-lebai PAS semua buang saja ketayap dan serban tu ke dalam lubang jamban..

2 ulasan :

  1. Bukan ke pak2 lebai PAS ni dah di'sah'kan TERUS jadi ahli syurga? Sbb tu 'pemegang' kunci syurga pergi dulu supaya senang nak mengesahkan penyokong/pengundi PAS di'sana' nanti.
    Kalau dah jadi ahli syurga, apa nak sibuk fikirkan betul ke salah, takut ke berani, ada telor ke takde telor, krn akhirnya semua 'melayang' masuk syurga. SYURGA KETUM. Syurga 'Sodom and Ghomorrah'.

    BalasPadam
  2. Pasma ni menepati serampang 2 mata utk dap. Utk jangka pendek...hentikan hudud...utk jangkamasa panjang....mereka mau pasma menguasai pas agar golongan2 ulamak keluar dan menubuhkan parti baru...then undi melayu pecah lagi...kpd umno...pkr...pas pasma danarti baru ulamak. Nauzubillah....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online