BREAKING NEWS

Cina hina Sultan dalam Facebook diburu oleh Polis.


Seorang lelaki yang menggunakan nama Paul Ang dilaman Facebook telah mengeluarkan perkataan yang amat biadap terhadap Sultan serta institusi Raja Berperlembagaan di Malaysia.

Kenyataan tersebut dikeluarkan oleh individu berkenaan berikutan isu penarikan balik pingat kebesaran terhadap Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim oleh Sultan Selangor baru-baru ini.

Paul Ang telah mengeluarkan kenyataan yang menyamakan Sultan dengan Anjing dan juga menganggap institusi BeRaja di Malaysia adalah tidak berguna. 

Selain itu, individu berkenaan juga menganggap Sultan-Sultan di negara ini hanya menghabiskan duit rakyat dan langsung tak menyumbang apa-apa terhadap rakyat.


Kenyataan biadap sebegini semakin banyak dikeluarkan oleh individu-individu yang dipercayai penyokong Pakatan Rakyat dan ianya dilihat semakin menjadi trend untuk memburukkan institusi Raja Berperlembagaan di Malaysia.

Difahamkan pihak berkuasa sudah mengenal pasti individu yang menggunakan akaun Paul Ang ini dan tindakan lanjut bakal di ambil bagi menjamin kesejahteraan negara.

Rakyat tentunya mahu melihat hukuman berat dikenakan kepada individu berkenaan dan rakyat juga pastinya mahu keamanan negara terpelihara dari manusia-manusia biadap seperti ini.

6 ulasan :

  1. dapat saja cekup tahan passportnya takut nanti kesilapan tidak berlaku lagi..jangan bagi muka pada babi2 bangsat ini..

    BalasPadam
  2. Pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat yang banyak mengajar penyokong-penyokong mereka supaya bersifat kurang ajar, sial dan celaka.

    BalasPadam
  3. Sampai masanya pihak berwajib kena ambil tindakan tegas. Jika tidak ramai lagi akan mengikut. Yang lama tu perlu di buru sampai dapat. Kasi ajar sama depa tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan bijaksana, maafkan kebodohan saya tapi cuba senaraikan sumbangan sultan kepada negara.

      Padam
  4. Dapat saja terus sarung kepala dengan guni.

    BalasPadam
  5. walaupun sultan kita tak nampak sumbangannya..tak payah nak pertikai dan tanya apa sumbangan sultan..tanya diri sendiri..apa sumbangan pada negara?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online